Forum Discussion
5 years ago
Hey hey ik heb sims 4 cottage living in een winkel gekocht (game mania in Brugge) en ik heb de bonus content niet ontvangen (de gnome, de fiets en de decoratie boom). Ik ben te horen gekomen dat als je het voor 2 september koopt je deze items krijgt en ik zou het spijtig vinden dat ik ze niet kan krijgen.
Groetjes
Josefien.
5 years ago
Dit zal hier niet thuishoren, omdat dit dus geen bug is, @josefiendc.
Niet alle winkels kunnen meedoen met de acties. Heb je nagevraagd of deze winkel ook meedoet met deze actie, voordat je deze ging kopen? Zo niet, dan zal deze extra inhoud niet door jouw gebruiken zijn.
Met deze update (versie 1.78.58.1030 voor PC op 24/08/2021) zou het probleem dat je Sims op een andere verdieping verschijnen zonder de trap te gebruiken, zijn verholpen, @RonaHelvrich. Doe de volledige basisstappen, controleer of je de laatste versie van De Sims 4 gebruikt en test eens met een andere Sim / huishouden.
Groetjes.
Niet alle winkels kunnen meedoen met de acties. Heb je nagevraagd of deze winkel ook meedoet met deze actie, voordat je deze ging kopen? Zo niet, dan zal deze extra inhoud niet door jouw gebruiken zijn.
Met deze update (versie 1.78.58.1030 voor PC op 24/08/2021) zou het probleem dat je Sims op een andere verdieping verschijnen zonder de trap te gebruiken, zijn verholpen, @RonaHelvrich. Doe de volledige basisstappen, controleer of je de laatste versie van De Sims 4 gebruikt en test eens met een andere Sim / huishouden.
Groetjes.
- 5 years ago
Groetjes.Dank voor je reactie @RealSimmor0 . Heb met een andere sim gespeeld, zelfde probleem. Misschien lost de eerstvolgende patch dit soort dingen wel weer op, tot die tijd gaan we gewoon niet picknicken, niet samen fietsen en van het vuurwerk moeten ze dan maar afblijven 😉
Groetjes.