[Megathread] - Landelijk Leven gereserveerd, kan nu niet gedownload worden
Gisteren heb ik de uitbreiding alvast besteld en betaald, met de verwachting dat ik vanavond de hele avond direct kon spelen. Helaas staat er nu dat de betaling nog niet verwerkt is, en is mijn enige optie in Origin om het spel opnieuw te bestellen en betalen. Als ik dit nu doe, wordt de dubbele betaling dan teruggestort? Ik wil namelijk heel graag gewoon vanavond spelen.
Hey Simmers!
Zoals velen van jullie al gemerkt hebben was het landelijk leven erg populair, zo populair zelfs dat er gister wat problemen waren bij de pre-orders en codes van het spel. Nou zijn we op het platte land veel gewend maar dit liet zelfs de konijnen schrikken!
Je kon het volgende tegen komen:
- A. Je het bericht kreeg het spel nogmaals aan te schaffen.
- B. Je kon de code verzilveren maar de uitbreiding is niet zichtbaar
- C. Het spel bleef op in betaling/verwerking staan
Uiteraard is dit niet de bedoeling en als het goed is zijn deze problemen sinds opgelost en zal iedereen na het herstarten van Origin hun avontuur kunnen starten op het Landelijk Leven.
Ik heb nog steeds problemen. Wat doe ik nu?
1. Controleer of je de Legacy editie van het spel draait. Helaas ondersteunt de legacy editie geen van de nieuwere uitbreidingen. Mocht je geen nieuwere computer hebben dan bieden wij uiteraard het geld terug aan als je het spel via Origin/EA Desktop aangeschaft hebt.
2. Leeg de cache van Origin. Soms moet ook Origin, net als jouw huis in de Sims, even opgeschoond worden. Je kunt hier lezen hoe je dit doet! Het herinstalleren van Origin kan ook helpen mocht je op een oudere versie staan.
3. Repareer het spel. Rechterklik op De Sims 4 in Origin en selecteer repareren. Soms heeft hij dit even nodig om alles te vinden.
4. Controleer of je toevallig nog een betaling in verwerking hebt staan. Zo ja, wacht het even af of contacteer onze helpdesk.
Per ongeluk de uitbreiding meerdere keren aangeschaft?
We staan uiteraard gereed om je te helpen door jouw geld terug te storten voor deze extra bestellingen want van een Llama kun je ook niet twee keer plukken.. of hoe ging die gezegde ook alweer? Het beste kun je onze helpdesk even contacteren via of de chat of social media (EA Help op Twitter en Facebook) en zij zullen je uiteraard verder helpen.
Ik heb dit bericht als oplossing gemarkeerd zodat deze bovenaan de discussie komt te staan en iedereen hem kan zien. Mocht je alsnog tegen problemen aanlopen en/of vragen hebben kun je deze uiteraard hier stellen door mij te taggen.
- EA_Neil