Forum Discussion

engelkes1's avatar
5 years ago
Solved

melding 'bezig met laden van het spel'

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop. Ik heb de Sims erop gedownload, maar als ik aan het spelen ben kan ik niet reizen, geen andere Sims uitnodigen, niet bouwen, mijn sim niet aanpassen... ik krijg steeds de melding dat hij nog bezig is met het laden van het spel. Wat moet ik hiermee doen? Want zo is het spelen niet echt leuk..

3 Replies

• Het is goed mogelijk dat deze laptop niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/#store-page-section-requirements
    Vermeld je DxDiag informatie, opgeslagen als een tekstbestand en die toevoegen als een bijlage bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
    Heb je ook al geprobeerd om De Sims 4 te repareren, @engelkes1? Als je aangepaste inhoud hebt geïnstalleerd, dien je deze eerst te verwijderen.
    De Sims 4 map in je Documenten een andere naam geven.
    Overige en onnodige software volledig afsluiten, waaronder ook je beveiligingssoftware. Mogelijk verhinderen die de juiste werking van De Sims 4 als de Origin cliënt.
    Verder beide programma's starten als Administrator en "Gebruikersaccountbeer" (tijdelijk) uitschakelen.

Groetjes.
  • Dit komt wel vaker voor @engelkes1 vaak is het een gevolg van een opeenhoping van factoren. Meestal heeft het te maken met het feit dat de pc, in dit geval jouw laptop, teveel spel informatie moet verwerken.

Een tip die meestal wordt gegeven is om je spelvoortgang wat vaker tussendoor op te slaan. Op die manier kan je laptop de gegevens beter verwerken.

Als dat niet voldoende werkt dan is het handig om hier opnieuw aan te geven welke specificaties jouw laptop heeft; Naam, soort, hoeveel RAM geheugen enz.
    Ook is het handig om te vermelden welke uitbreidingspakketten je hebt.
    Hoe meer informatie we hebben hoe beter we je van dienst kunnen zijn.
    Hartelijke groet.
  • engelkes1's avatar
    engelkes1
    5 years ago

Hoi hoi! Heel erg bedankt voor je antwoord. Ik ga even al mijn CC verwijderen zodat ik het repareren kan proberen! Groetjes!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 25 minutes ago