Forum Discussion

Kierewiet1994's avatar
5 years ago
Solved

mensen binnen

Ik heb sinds vandaag dat er allemaal onbekende mensen bij mijn Sims binnen komen, het huis staat op particulier maar ze komen alsnog binnen. Heb zelfs alle deuren op slot gedaan voor iedereen behalve leden van het huishouden. Ik kan ze ook niet weg sturen, alleen maar kennis maken met hun. Hoe kan ik dit nu oplossen? Want ze gebruiken gewoon alles in het huis en gaan niet weg.

• @RealSimmor0 Had het probleem al gevonden, kwam door bepaalde deuren die ik in mijn huis had staan. Heb ook de voordeur nu zo gezet dat alleen het huishouden en medewerkers naar binnen kunnen. Dankjewel voor het mee denken.

Groetjes 

6 Replies

• De onderwerpen die de maken hebben met De Sims 4 zullen beter thuishoren in de eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Heb je bepaalde acties gedaan of juist gemist waardoor dit komt, @Kierewiet1994?
    Zijn er soms plannen of voorwaarden opgesteld, waardoor je deze ongewenste bezoekers krijgt?
    Heb je dit ook bij andere Sims / huishouden, op een ander kavel?

Als je soms aangepaste inhoud gebruik, zal je de allemaal eens moeten ontdoen. Daarna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren.
    Je zal vervolgens De Sims 4 schoon moeten starten en uiteraard via de Origin cliënt.
    Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of je dan nog steeds deze problemen hebt.

Groetjes.
  • Heb je toevallig ook het uitbreidingspakket Ecologisch Leven, @Kierewiet1994? Want dan zou het kunnen zijn dat er een buurtactieplan actief is waar je hinder van ondervindt. Als ze ook sullen uit jouw huis meenemen dan is dat wel te verhelpen. Als je wat meer informatie geeft over de situatie, de uitbreidingspakketten die je hebt en of je gebruik maakt van aangepaste inhoud (zoals custom content en/of modificaties) dan kunnen we je gerichtere en betere adviezen geven. 

Alvast bedankt voor de extra informatie. 

Hartelijke groet.

• @RealSimmor0 Had het probleem al gevonden, kwam door bepaalde deuren die ik in mijn huis had staan. Heb ook de voordeur nu zo gezet dat alleen het huishouden en medewerkers naar binnen kunnen. Dankjewel voor het mee denken.

Groetjes 

• Kierewiet1994's avatar
    Kierewiet1994
    5 years ago

@Trismagistos 

Had het probleem al gevonden, kwam door bepaalde deuren die ik in mijn huis had staan. Heb ook de voordeur nu zo gezet dat alleen het huishouden en medewerkers naar binnen kunnen. Dankjewel voor het mee denken.

Groetjes 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    Hey @Kierewiet1994,

Goed om te horen dat je het probleem gevonden hebt! Doet mij denken aan de tijd dat ik een vampier had die midden in de nacht ineens langs kwam om.. computer games te spelen in de slaapkamer terwijl mijn Sims probeerde te slapen! Had inderdaad geen slot gezet op de deur.. Oops!

- EA_Neil
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@Kierewiet1994 Goed om te weten dat het alleen om de deuren ging en je het probleem zelf hebt kunnen oplossen. En, zoals @EA_Neil ook al aangaf een slot op alle deuren 🚪 kan soms helpen. 😁 Voor mij is dat al heel gewoon geworden omdat ik speel met een aantal beroemde Sims. Mijn Sims vinden het ook niet leuk als ze 's nachts in hun bed worden gefotografeerd door die vervelende paparazzi's.

Veel plezier met spelen.  😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,946 PostsLatest Activity: 3 hours ago