Hoi, eindelijk is het gelukt volgens mij na de update eind mei! Ze lijken niet ouder te worden, de kuikentjes wel, maar de kippen verder niet. Ik zou het je nog even laten weten ;-) Dus bij deze!
Nu heb ik helaas wel het volgende probleem… Misschien ook wel bij meer Simmers bekend? Mijn buurtverhalen wil ik hier graag uitzetten. Dit heb ik via instellingen gedaan, maar helaas geen effect. De buurtverhalen gaan gewoon door, terwijl die in het manage huishouden menu wel als uitgeschakeld staat weergeven. Mijn Sims zijn dus nog steeds kinderen aan het krijgen en gaan verhuizen… Dit wil ik dus niet. Ik heb graag controle in mijn spel… Ik had dit eerder wel aanstaan, omdat ik mij er niet echt bewust van was, toen ben ik opnieuw begonnen met mijn spel, want het was een chaos! Ik heb inmiddels wel Agatha Rimpelbil toegevoegd in mijn huishouden, haar dubbelganger, die aangemaakt is natuurlijk door de game zelf is nu te zien in het manage huishouden onder de naam: Van der Wal? De sim heet nog wel Agatha Rimpelbil. Als ik NPC toevoeg, bewerk ik de dubbelgangers dan gewoon met testingcheats true en dan bewerk ik ze in cas. Dat ging altijd ook goed! Ik gebruikte toen ook geen MMC mod trouwens, nu wel, maar heb deze een aantal dagen weer verwijderd wegens de update. Ook zijn al mijn NPC vervangen door random sims. Opeens zijn Rahul Chopra en zijn moeder vervangen door een random sim en voor de wezenhouder geldt dit hetzelfde. Ik wil dit liever ook niet. Gelukkig is Agnes nog wel steeds op de juiste positie in mijn game. Iemand die weet wat ik kan doen? Mijn game wordt zo namelijk een chaos! Ik zit ook niet te wachten op honderden Agatha’s btw!
Groetjes Iris