Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years agoHey @angelaa-04,
Heb je toevallig mods of andere aangepaste content geïnstalleerd?
Zo niet, zou je eens kunnen kijken hoe deze instellingen bij jou staan? Je kunt ze vinden in de Spelopties.
- 3 years ago
Dit zijn mijn instellingen. Ja ik heb mods geinstalleerd en aangepaste content
- 3 years agoWijzig de grafische instellingen binnen De Sims 4 via de Spelopties, @angelaa-04. Gebruik eens andere instellingen en kijk of het daarmee soms er al iets van een verbetering is. Standaardwaarden weer gebruiken en nog eens kijken.
Je zal voor deze stappen De Sims 4 en de Origin cliënt eerst helemaal moeten afsluiten.
De map van De Sims 4 hernoemen, die zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan. Doe dat ook met alle andere mappen die de naam "Sims 4" hebben of verplaats deze uit deze locatie.
Vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken, zie dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Dan de Origin cliënt weer starten en je aanmelden met de goede Origin / EA account indien hierom gevraagd wordt.
Ga naar je spelbibliotheek toe. Rechtsklik op De Sims 4 en kies de "Repareren" optie. Helemaal afwachten tot dit proces klaar is. Controleer dat De Sims 4 is bijgewerkt.
Start De Sims 4 schoon en via de Origin cliënt, net als elk andere spellen van Origin.
Controleer of dit probleem nog steeds aanwezig is. Mogelijk zal je dit doen met een nieuwe en eigen gemaakte Sim / huishouden, in een eigen gemaakte woning.
Heb je nog andere software openstaan, dan zal je deze helemaal moeten afsluiten, want deze kunnen zorgen voor de problemen.
Zo nodig zal je de stuurprogramma's van je computer moeten gaan bijwerken, zeker die van je videokaart.
Groetjes.
- 3 years ago
Ik ben er net achter gekomen dat mijn planten donker zijn in de wereld 'Newcrest'. Vervolgens ging ik naar de het eilandleven wereld 'Sulani' en daar waren dezelfde planten wel normaal. Misschien ligt het er dus aan in welke wereld je speelt?
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@angelaa-04, het zou ook eventueel aan mod kunnen liggen. Ik lees in je andere thread dat je nu bezig bent met het verwijderen van de mods.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.- 3 years ago
Ik heb de Mods verwijderd. In de wereld 'Newcrest' zijn sommige planten donker, in een andere wereld zijn ze wel weer de normale kleur. Ik kan dus nog niet echt zeggen waar het nou aan ligt.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee17 days ago
Community Manager