Forum Discussion

withloveiris's avatar
2 years ago
Solved

Mijn reshade werkt niet! Help!

Hallo allemaal,

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Mijn reshade doet het niet meer… Als ik eentje wil selecteren staat er: Unable to save configuration and/or current present. Make sure File Permissions are set up to allow writing to the paths and their parent directories:

C:\programFiles\EAgames\thesims4\game\bin\reshade2.ini 

en

C:\programFiles\EAgames\thesims4\game\bin\reshade2.ini\reshade-presets\naam reshade.ini

Wat kan ik doen? Ik ben al niet zo technisch, dus durf ook niet teveel. Hij doet dit trouwens bij al mijn reshades/gshades. 

Groeten,

Iris

• withloveiris's avatar
    withloveiris
    2 years ago

Het is mij gelukt! Mijn reshade programma moest gewoon ge-update worden! Bedankt voor je hulp!

3 Replies

• Hey @withloveiris,

Dit probleem komt vaker voor als je gebruik maakt van aangepast materiaal (cc en mods) je gebruikt dit materiaal altijd op eigen risico.

Lees vooral even het artikeltje in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

In het geval van het gebruik van reshaders zal je de informatie van de maker goed moeten doornemen. Je geeft aan dat ze het niet meer doen. Betekent dat ze het hiervoor wel deden of hebben ze het gewoon nog nooit gedaan?

Het antwoord op jouw probleem staat eigenlijk ook al in de schermopname.

no effect files (.fx) found in the search path. Lees de informatie van de ma😇k(st)ers er nog eens op na. 

Als je meer informatie nodig hebt laat het dan even weten.

• withloveiris's avatar
    withloveiris
    2 years ago

Het is mij gelukt! Mijn reshade programma moest gewoon ge-update worden! Bedankt voor je hulp!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 9 hours ago