Forum Discussion

NVK2004's avatar
NVK2004
New Novice
11 days ago

Mijn sim komt eerder thuis van het werken

Mijn sim komt eerder thuis van het werken en moet tot 16:00 werken.
wanneer ik met de andere sim weg ga om 12:00 komt de sim thuis.
ik heb al alle mods eruit gehaald daar lag het niet aan en ik heb ook het spel gerepareerd maar dat helpt ook niet.
wat moet ik doen de sims 4 opnieuw downloaden?

8 Replies

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    6 days ago

Ik ook, al had ik wel gewoon gespeelt omdat ik de opdrachten die ik kon doen wilde voltooien. Hier is de link waarin de patchopmerkingen staan. Het is wel in het Engels: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/news/update-7-29-2025

• Bij  "thesimscommunity" op tumblr. En die hebben het weer van de officeele sims4 community op discort. En ik heb het ook zelf gemerkt omdat ik nu alle opdrachten voltooid heb d Sims die op het werk zijn ook op hun werk blijven als met een andere meereist naar een andere kavel

• Bij de laatste hotfix update word het zomaar terugkomen van werk terwijl je een andere sim volgt naar een baan of laat reizen opgelost. Het had waarschijnlijk ook te maken met een tijdelijke events zoals de huidige.

• NVK2004's avatar
    NVK2004
    New Novice
    11 days ago

Hey Lotje1981 jij hebt hetzelfde als mij ik vind het maar raar ze moeten toch blijven werken?

• Ik heb het ook en ik heb de autonomie uitgeschakeld. het is bij mij alleen als ik met een huishouden speel met drie sims waarbij  er twee naar hun werk zijn.

• Hey NVK2004​,

Tja, welkom in de echte wereld! Dat jouw Sim zelf de autonomie heeft en keuzes maakt die jij minder leuk vindt is een wezenlijk onderdeel van het spel.

Als je met een andere Sim meegaat naar het werk of een date o.i.d. geldt voor alle Sims: Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. Zelfs als je heel verantwoordelijke Sims hebt weten te maken (opvoeding, training, etc.) zullen je Sims altijd kunnen terugvallen in het standaard patroon dat de makers hebben bedacht. En datgene doen dat past in hun eigenschappen. Kijk maar eens voor de grap wat er gebeurt als je jouw Sims volledige autonomie geeft en geen opdrachten... 

Veel plezier met spelen.😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,946 PostsLatest Activity: 7 hours ago