Forum Discussion

Luna123v's avatar
1 year ago

mijn sims 4 start niet op wegens error

ik heb vandaag geprobeerd om de Sims 4 op te starten maar het lukt niet, ik heb het ook al een aantal keer gerepaird maar het opent nog altijd niet. ik heb de cache van de EA app ook al gereset maar helpt nog altijd niet. er komt telkens een error waarin staat dat het bestand niet gevonden is. gisteren heb ik het nog kunnen spelen dus het is vanaf vandaag dat ik het niet kan spelen.

2 Replies

• @Luna123v Speel je met Mods of aangepast materiaal in je game? Dan zou ik die even verwijderen en opnieuw opstarten kijken of het dan evt. wel werkt. Suc6 groetjes Monique
  • Hey @Luna123v,

Heb je misschien het nummer van de foutcode of kan je er een foto of schermopname van maken en die hier plaatsen (bijvoegen) 

Heb je wel de laatste update opgehaald Boe-tastische veranderingen! | Update 22-10-2024 - Answer HQ ? Er komt er binnenkort nog een. Haal die ajb ook op en laat dan even weten of het probleem daarmee is opgelost. Anders kunnen we samen even verder kijken en zoeken naar een oplossing.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,034 Posts