Forum Discussion
Het geval van het deeg opeten dat kon ik maar dit keer plaatsen ze dus het deeg (en andere spulletjes) gelijk uit die mixer zeg maar niet neer, ze doen het dus niet in hun eigen 'rugzakje' ofzo nee ze gaan het gelijk opeten, ik heb gemerkt dat als je snel genoeg op de Sim klikt (je ziet gaat deeg eten als optie komen) en je klikt dat dus weg, dan zetten ze het neer, je kon dan vroeger zélf met de muis het deeg enzo optillen en naar de koelkast slepen, dat kan dus nu ineens niet meer?! Raar he? Is écht pas sinds 1 week ofzo dat ik dit dus merk.
Daarnaast als je zegt pak op dan pakken ze het dus wel op maar als je dus zo'n keepsake box hebt dan plaatsen ze het dus daar in en je krijgt dat er dus niet meer uit en als je geen senior in huis hebt dan gaat het huis dus 'stinken' vindt mijn Sim althans, omdat het bedorven erin zit. Uiteindelijk dus de keepsake box maar weggedaan in mijn bouwen...Raar probleem genoeg? Met het wegklikken dat ze het gaan eten krijg je dus probleem 2...Raar maar waar. Het is me nu wél gelukt sinds ik dus die keepsake box weg heb gedaan, dat ze het in de koelkast doen, dus da's de workaround een beetje.
Ik ga inderdaad even het proberen van mijn koelkast en bloemstukwerkbank (wat een naam hahaha) of ik het terug kan vinden, goeie tip thx!
Groetjes Monique
Hey @monique23051,
heb je ook al eens je spel gerepareerd? Ik blijf het een vreemde zaak vinden maar ben er nog niet helemaal uit of het nu een echte bug is of een vervelende glitch.
Hou ons in ieder geval op de hoogte van de vorderingen.
- monique230512 years agoSeasoned Ace
@Trismagistos Hoi, ik heb gisteravond nog die 'debug' gekeken met het huishoudinventaris, maar helaas zat er niets in. Ik denk dat ik té snel mijn huis verkocht heb en herbouwd ;-) om eerlijk te zijn. Ik dacht dadelijk ligt het aan 't huis wat ik gebouwd had...Je weet het nooit natuurlijk bij die gekke Sims. Maar het is wél een hardnekkige 'bug' volgens mij of niet? Enfin ik heb/had het spel al gerepareerd enzo voor ik hier ging schrijven, maar heb het nogmaals gedaan. Ik ben niet voor 1 vlieg te vangen. Ik probeer altijd al dingen (had zelfs al nieuwe koelkast gekocht maar helaas....Had gekund). Borden enzo kan ik allemaal nog erin slepen maar dus dat deeg enzo wat ze klaar hebben gemaakt nog steeds niet. Vreemd he? Heb nog een keer die localthumb. package verwijderd en helaas...Ik ga vanavond wederom spelen en kijken of mijn Sims z'n leven verbeterd hebben in 1 nacht hahaha...Maar ik ben er bang voor.
Ik heb trouwens wél echt alle kits, packs, echt alles! Met laatste kit/pack dus dat van die juwelen. Weet niet of het ineens daaraan ligt?? Het is echt na die tijd gekomen, daarvoor deden mijn Sims nog braaf alles gewoon in hun rugzakje zeg maar (in eigen inventaris na het maken van deeg enz) maar dat is dus écht sinds paar dagen ineens niet meer. Raar he? Ik kan door overbelaste pees in mijn hand minder goed spelen dus er zit tussen het spelen geloof ik 2 weken in...Dus weet niet of er een update is geweest?
Groetjes en fijn weekend en bedankt voor het meedenken wederom,
Monique😃 - monique230512 years agoSeasoned Ace
Soel soel,
Deel 1 is nu opgelost van mijn waslijstje 🥳! Ik heb mijn inventaris terug dankzij repareren spel inderdaad dus toch gelijk @Trismagistos ! Ik had het van de week al keer gedaan, maar ging nu aan mezelf twijfelen of dit nu voor of ná dat ik dus paar bugs al had gevonden. Ik wil nooit voor 1 dingetje eigenlijk een nieuw onderwerp aanmaken zodoende. Dus inderdaad, mijn keuken is weer vol (koelkast heeft nu 3 taarten en 100+ aan meel etc. Dus alles wat ik al weer tussendoor besteld had zit er ook weer in. Mega fijn dat dus 1 dingetje opgelost is. Ook mijn nieuwe sieraden werkbank zit ineens weer vol met de gekochte edelstenen etc. Fijn! Zie screenshot van het laatste en zelfs mijn bloemstukwerkbank zit weer vol 😃 Blij mee!
Nu nog de rest hahaha,
Groetjes Monique- monique230512 years agoSeasoned Ace
Wat ik trouwens de laatste week ook in 1x merk is dat de verjaardagen bijvoorbeeld (of ander feest) die je plant in jouw Sims agenda, die gebeuren niet op de tijd dat je hem in de agenda zet, hierdoor was er bijvoorbeeld al een Sim onbemerkt opgegroeid tot tiener (cherm) en was ze boos op haar ouders! Geen feestje, dus boze Sim. Ook andere feestjes merk ik het bij. Net had ik wederom een feestje (verjaardag) en het is al ruim ná 8u en helaas nog steeds niets. Je kan hem ook niet veranderen in de agenda of verwijderen!? Raar maar waar...
Is dit al een bekende bug/glitch? Heb het spel gerepareerd en helaas gebeurt het dus van tevoren en erna ook nog ;-)
Groetjes Monique- monique230512 years agoSeasoned Ace
Helaas...Sim blijft dus het deeg mengsel uit de mixer halen en krijgt meteen de optie eten. Ik doe dan gelijk (of ik probeer het) weg te klikken. Ze zetten het vaak niet neer en als ze het neerzetten dan krijg ik vaak niet de 'sleep' optie net als borden en/of vuilnis. De optie als ze het in de hand hebben het deeg is alleen eten of wegzetten maar dat doen ze dus niet helaas (ja in dus zo'n box waar je dingen in bewaard). Rare bug/glitch? Ben ik tot nu de enige?
Heb dus het spel al gerepareerd, heb geen CC/Mods (al meer dan 2 jaar niet meer!!) in mijn spel, ik laat mijn Sims niet in een gedownload huis uit de gallerij wonen behalve in mijn eigen gebouwde creaties, heb dus Localthumb.package al weggegooid ehm ben ik nog iets vergeten...Enfin al veel gedaan, denk dus helaas dat het iets vanuit EA is helaas.
Foto hierbij dat de Sim het in z'n hand houdt het deeg. Ze blijft het op willen eten...Jammer. Dus nee ik kan hem helaas dus niet in de koelkast zetten. Jammer.
Hierbij nog even 2 andere foto's toegevoegd na bijna de hele avond spelen. Er komen 3 optie's bij het deeg...en uiteindelijk als ze het deeg heeft neergezet (na eerst ervan te eten helaas) dan kan je hem nog steeds niet optillen zeg maar en wegslepen naar je koelkast. Ik heb net een nieuwe game aangemaakt met nog niets erin, leeg huis nieuwe sim geen scenario etc. Ben benieuwd of die hetzelfde blijft. Tot horens.
Groetjes Monique (Ps Fijn weekend)
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 10 days ago
- 11 days ago