Forum Discussion
Hey @monique23051,
heb je ook al eens je spel gerepareerd? Ik blijf het een vreemde zaak vinden maar ben er nog niet helemaal uit of het nu een echte bug is of een vervelende glitch.
Hou ons in ieder geval op de hoogte van de vorderingen.
@Trismagistos Hoi, ik heb gisteravond nog die 'debug' gekeken met het huishoudinventaris, maar helaas zat er niets in. Ik denk dat ik té snel mijn huis verkocht heb en herbouwd ;-) om eerlijk te zijn. Ik dacht dadelijk ligt het aan 't huis wat ik gebouwd had...Je weet het nooit natuurlijk bij die gekke Sims. Maar het is wél een hardnekkige 'bug' volgens mij of niet? Enfin ik heb/had het spel al gerepareerd enzo voor ik hier ging schrijven, maar heb het nogmaals gedaan. Ik ben niet voor 1 vlieg te vangen. Ik probeer altijd al dingen (had zelfs al nieuwe koelkast gekocht maar helaas....Had gekund). Borden enzo kan ik allemaal nog erin slepen maar dus dat deeg enzo wat ze klaar hebben gemaakt nog steeds niet. Vreemd he? Heb nog een keer die localthumb. package verwijderd en helaas...Ik ga vanavond wederom spelen en kijken of mijn Sims z'n leven verbeterd hebben in 1 nacht hahaha...Maar ik ben er bang voor.
Ik heb trouwens wél echt alle kits, packs, echt alles! Met laatste kit/pack dus dat van die juwelen. Weet niet of het ineens daaraan ligt?? Het is echt na die tijd gekomen, daarvoor deden mijn Sims nog braaf alles gewoon in hun rugzakje zeg maar (in eigen inventaris na het maken van deeg enz) maar dat is dus écht sinds paar dagen ineens niet meer. Raar he? Ik kan door overbelaste pees in mijn hand minder goed spelen dus er zit tussen het spelen geloof ik 2 weken in...Dus weet niet of er een update is geweest?
Groetjes en fijn weekend en bedankt voor het meedenken wederom,
Monique😃
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 7 days ago