5 years ago
Modificaties uitgeschakeld
Halloo, Sinds de laatste update kan ik mijn mods in de sims niet meer gebruiken, ik krijg de popup te zien dat door de update de modificaties zijn uitgeschakeld. Ook als ik het weer aanzet in spelop...
ik heb nu al een aantal keer de sims opgestart met andere mods in mijn modsfolder om te kijken of dat werkt maar ik krijg constant dezelfde popup te zien!
Ik activeer dan de mods weer elke keer bij de opties op hoop van zegen dat hij het toch doet de volgende keer maar hij blijft ze maar uitschakelen!
groetjes Mirthe
@Trismagistos schreef:
Altijd als er een patchupdate van de Sims komt, worden modificaties standaard uitgeschakeld, @minimirthe. Zodra je je spel start kan je in spelopties je modificaties weer aanzetten maar, je moet dn wel eerst de Sims afsluiten voordat de modificaties weer actief worden. Als je dat wel al hebt gedaan is er iets anders aan de hand.
Zou je, als dat zo is, misschien een screenshot van de situatie willen bijvoegen? Dan kunnen we aan de hand daarvan beoordelen wat je het beste kan doen om jouw probleem op te lossen.
Hartelijke groet.