Forum Discussion
Hey,
Ik gebruik een laptop hiervoor, dus dat zal waarschijnlijk ook niet het optimale systeem zijn om de Sims op te spelen. Het is een Hp windows laptop met een i5 processor.
Ik heb al geprobeerd om mijn spel te repareren, dat heeft niet gewerkt. Ik heb ook geprobeerd het mapje 'saves' te gebruiken, alleen dit is plotseling leeg en ook in onedrive is het weg, wat ik niet begrijp. Eerder stond het namelijk nog wel vol, maar na de update lijkt het allemaal verdwenen te zijn.
Daarnaast heb ik nooit mods gebruikt of gedownload, dus daar kan ik verder niks aan veranderen.
Bedankt voor je antwoord!
Hey @wiietss,
Ik vermoed dat jouw probleem te maken heeft met de OneDrive. We adviseren eigenlijk altijd om de OneDrive uit te zetten en er voor te zorgen dat de Sims mappen niet mee gaan in het synchronisatieproces. Het Spel moet eigenlijk altijd worden gestart vanaf de harde schijf. In de cloud kan De Sims niet zoeken naar de spelbestanden en/of saves.
Kijk of je toch nog wat Sims bestanden kunt vinden in de OneDrive en maak daarvan een backup op een externe harde schijf of een USB stick. die zal je nodig hebben om je eventuele oude spelinhoud terug te plaatsen. Als je niets meer kunt vinden en als er ook geen spelinhoud meer aanwezig is in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dan vrees ik dat je echt alles opnieuw zult moeten beginnen.
Schakel in elk geval na het maken van de backup de OneDrive uit: Hier kan je lezen hoe je dat moet doen OneDrive uitschakelen of verwijderen (microsoft.com) Als je wat technischer bent kan je ook kiezen om bepaalde mappen in 'Mijn Documenten' van synchronisatie uit te sluiten. Anders is verwijderen wel de beste optie.
Zodra je de OneDrive hebt uitgeschakeld of verwijderd zal je Origin moeten verwijderen langs de officiële weg. Dus via apps en onderdelen en daarna opnieuw moeten installeren. Daarna kan je jouw Sims 4 basisspel en overige pakketten weer opnieuw downloaden.
Mocht je dan toch nog een Backup hebben dan kan je de inhoud van die backup gebruiken om je oude spelbestanden te herstellen.
Hopelijk heb je hier wat aan. Laat even weten of het je is gelukt.
Alvast bedankt.
- 3 years ago
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem. Heb m’n bestanden van de Sims opgeslagen en wil nu de app van EA verwijderen. Als ik dit probeer opent hij het programma. Daarna krijg ik de foutmelding dat de app niet verwijderd kan worden als hij openstaat. Hoe kan ik de app verwijderen als hij hem automatisch opent?
Hartelijke groet,
SH
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @SolangeH92,
Als je rechtsboven in de EA App op het pijltje naast je ID klikt dan krijg je een aantal opties te zien.
Kies voor de onderste waarop staat Log out. Kies eventueel voor de optie exit. Die vind je in het submenu dat links bovenin verschijnt als je op de drie streepjes klikt.
Zie voorbeelden:
Daarna kan je de EA app veilig verwijderen via het instellingen menu van Windows.
- 3 years ago
Hi,
Het is gelukt om de app te verwijderen. Ik heb de spelbestanden/saves weer teruggezet in documenten. Hoe kan ik de bestanden nu weer synchroniseren met EA/The Sims?
Groetjes. SH
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 7 hours ago
- 11 hours ago
- 2 days ago