Forum Discussion

wiietss's avatar
4 years ago

Na update alle spelbestanden kwijt

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik heb net de nieuwste update uitgevoerd, en nu ik de Sims open zijn al mijn bestanden weg. Ook in het mapje 'saves' onder de Sims 4 in mijn documenten is niks te vinden, het spel lijkt wel helemaal opnieuw opgestart. Kan iemand mij hier mee helpen, want het is echt heel erg dat alles weg is. Dit vind ik echt niet kunnen.

11 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

@SolangeH92,

Als je De Sims 4 nu via de EA app opnieuw start. Zou je gewoon verder moeten kunnen spelen. 

Als blijkt dat je jouw opgeslagen spellen niet kunt terugvinden, raad ik je aan om de De Sims 4  back-up map te plaatsen in de map Documents\Electronics Arts. Die back-up map vervangt dan de doir de EA app nieuw aangemaakte (lege) De Sims 4 map.

Als je alleen een back-up hebt gemaakt van submappen of onderdelen plaats die dan terug. Zorg er hoe dan ook voor dat je wel eerst De Sims 4 hebt gestart via de EA app.

Als je toch nog vragen hebt, weet je me hier te vinden.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 7 hours ago