Forum Discussion

LSNMN's avatar
5 years ago
Solved

Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik 2 uitbreidingspakketten gekocht (Sims 4 Honden en Katten & Sims 4 Word Beroemd) daarnaast ook een accessoire pakket gekocht (Wasgoed). Allemaal via Origin zelf. Ik heb een bevestiging en de betaling is voltooid. In Origin zie ik dat ik ze in bezit heb en in de Sims 4 game zie ik ook dat ik ze in bezit heb. Echter kan ik ze niet downloaden. Als ik op de download knop klik gebeurd er niks. 

Ik heb alles al geprobeerd, m'n cache gelegd (meerde malen), uitgelogd en weer ingelogd, laptop opnieuw opgestart, Origin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sims4 game gerepareerd. Tot slot Sims 4 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alleen nu kan ik geen enkel uitbreidingspakket  meer downloaden en doet alleen de basis game het. HOE LOS IK DIT OP? 

Ik speel op een Mac en reeds gekocht:
Sims 4 Word beroemd & Sims 4 Honden en Katten + Wasgoed

Dit had ik al in bezit en werkte tot nu toe ook goed:
Sims 4: Ecologisch Leven - Beleef het Samen - Eiland leven - Jaargetijden - Stedelijk Leven - Studentenleven - Vampieren - Klein Wonen

Bij voorbaat heel veel dank
  • @EA_Jason Dank je! Ik kreeg ook net bericht dat als je gebruik maakt van de technische preview versie je ook even terug kan stappen naar de 'gewone' Origin versie.

46 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,955 PostsLatest Activity: 5 minutes ago