Forum Discussion

demiiimichelle's avatar
20 days ago

Oude uitbreidingen

Hoi. 

Ik heb heel lang geleden de sims 4 gespeeld in de tijd dat je nog laptops had met een cd. Toendertijd heb ik ook twee uitbreidingen gekocht, namelijk Beleef het samen en aan het werk. Aangezien alles nu digitaal is kan ik deze code niet meer gebruiken om deze uitbreidingen opnieuw te downloaden. Is het mogelijk dat ik kan zien op welk account deze spellen zijn gedownload zodat ik ze misschien kan laten overzetten? 

Op dit moment in mijn huidige account heb ik deze uitbreidingen niet. Moet ik ze opnieuw kopen of zijn ze nog terug te halen? 

Groetjes, Demi

1 Reply

• Hey @demiiimichelle.

Tja, dat is wel een lastige. Als je ooit via Origin deze uitbreidingen hebt aangemeld (toegevoegd) dan zou je misschien via de klantondersteuning nog wat kunnen proberen. 

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. 
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,853 PostsLatest Activity: 18 hours ago