Forum Discussion
5 years ago
Dan zul je De Sims 4 helemaal moeten gaan verwijderen, @MJL_Sims. Mocht je dit gaan doen, zorg ervoor dat je dan eerst een reservekopie hebt gemaakt. Da pas De Sims 4 helemaal verwijderen.
Het bijwerken van De Sims 4, werd al genoemd in mijn eerdere reactie. Basisstappen geven vaak een oplossing, als er problemen optreden bij het starten of tijdens het spelen van De Sims 4. Altijd hierna De Sims 4 schoon opstarten.
Omdat die acties en functies alleen beschikbaar zijn met het gebruik van deze uitbreiding, dan zul je zonder deze geen last ervan moeten hebben, aangezien de betreffende acties en functies afwezig zijn.
Controleer of de Origin cliënt ook is bijgewerkt naar de laatste versie. De laatste versie kan je hiervan downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Staat De Sims 4 en de Origin cliënt wel ingesteld in dezelfde taal? Als je beiden wijzigt naar het Engels en hierna het spel nog eens repareert, kom je dan dezelfde problemen tegen?
Groetjes.
Het bijwerken van De Sims 4, werd al genoemd in mijn eerdere reactie. Basisstappen geven vaak een oplossing, als er problemen optreden bij het starten of tijdens het spelen van De Sims 4. Altijd hierna De Sims 4 schoon opstarten.
Omdat die acties en functies alleen beschikbaar zijn met het gebruik van deze uitbreiding, dan zul je zonder deze geen last ervan moeten hebben, aangezien de betreffende acties en functies afwezig zijn.
Controleer of de Origin cliënt ook is bijgewerkt naar de laatste versie. De laatste versie kan je hiervan downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Staat De Sims 4 en de Origin cliënt wel ingesteld in dezelfde taal? Als je beiden wijzigt naar het Engels en hierna het spel nog eens repareert, kom je dan dezelfde problemen tegen?
Groetjes.
5 years ago
hoi @RealSimmor0,
Bedankt voor je bericht. Ik heb de sims verwijderd en daarna opnieuw gedownload zonder Ouderschap. Ik heb het spel even geopend en daarna weer verwijderd en opnieuw gedownload met Ouderschap er wel bij. Daarna ging ik het spelen en het probleem was er nog steeds. Ik heb ook de taal van de Sims 4 en Origin gewijzigd naar Engels. Dat hielp ook niet.
Ik denk dat ik een keer contact opneem met EA/de Sims 4 via de telefoon.
groetjes.
- 5 years agoHallo @MJL_Sims,
Nederlandse helpdesk van EA is gesloten, in verband met de nare situatie die wereldwijd plaatsvind.
Is er inmiddels nog verbetering gekomen?
Deze aanvulling zal juist deze acties toevoegen, met het weglaten ervan, zul je dan ook geen last hebben van het probleem.
Je zou nog een reservekopie maken van je spelvoortgang, dan De Sims 4 helemaal kunnen verwijderen en opnieuw gaan installeren.
Zo te zien, er waren weinig andere spelers te vinden die er ook last van hebben.
Meestal is het gebruik van aangepaste inhoud de oorzaak. Zorg ervoor dat je de basisstappen hebt gedaan en de laatste versie van De Sims 4 gebruikt.
De Sims 4 schoon starten en met een nieuw gemaakte huishouden testen of je probleem is verholpen.
Tevens zou het\ een bug kunnen zijn, die kan je opgeven op het Engelstalige forum: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs
Groetjes.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 14 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 month ago
Community Manager