Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
6 years ago

Re: Buurtbewoner blijft in huis

Hoi hoi @Irshaadkariman 🙂

Een ongenodigde gast in jouw huis hebben die niet weg wilt gaan is nooit leuk, maar gelukkig heb ik wat tips voor je!

Mods kunnen voor dit soort problemen zorgen. Misschien is het een idee om de mods eens te verwijderen en De Sims 4 te repareren.

Als je daarna nog problemen hebt, dan kan je de Sim resetten:

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims-4/

Laat even weten of het werkt!

5 Replies

• @EA_Jason
    Thanks voor het bericht! Heb net de mods verwijderd, spel hersteld, alleen moet ik nu helaas opnieuw beginnen. Bedankt in ieder geval
  • Hello @EA_Jason,
    Na de stappen moest ik opnieuw beginnen met het spel, ik weet niet of nu het probleem is opgelost. Ik laat gewoon niemand meer binnen en doe de deur op slot voor vreemden, haha.

In de spelopties staat de modificaties weer aangevinkt. Moeten deze standaard uit staan?
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hello @Irshaadkariman,

Na het verwijderen van de mods zal je niet jouw voortuitgang verliezen, heb je alleen de mods verwijderd of ook jouw saves?

Mods kunnen gewoon aan staan, alleen is het zo dat sommige mods zulke problemen kunnen geven. Voeg de mods dus 1 voor 1 weer toe om te kijken of/welke mods voor problemen zorgt.

Het resetten van de Sim is vaak ook een goede oplossing en het hoeft niet perse te maken te hebben met de mods.

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Eerst kan je alle aangepaste inhoud verwijderen, @Irshaadkariman. Vervolgens De Sims 4 map hernoemen en het spel gaan repareren. De laatste versie van De Sims 4 gebruiken. Reservekopie maken voordat je hieraan gaat beginnen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 10 hours ago