Forum Discussion
3 Replies
Thank you very much!!
Hey @lisadesloovere,
Om voorwerpen groter en/of kleiner te maken heb je niet echt de hulp van cheats nodig.
Als je in de bouw modus bent dan kan je het voorwerp dat je wilt verkleinen aanklikken en de teksthaak openen toets '[' gebruiken om te verkleinen. Omgekeerd geldt hetzelfde: als je een voorwerp wilt vergroten dan klik je het aan met de linkermuisknop (je pakt het met het handje) en gebruik je de teksthaak sluiten toets ']'
Als de toetsten niet werken dan kan je dit herstellen door je spel te repareren.
Laat even weten of je hiermee verder kunt.
- @lisadesloovere hey, ik ga hier nog even iets aan toevoegen, namelijk als je net als mij een azerty (belgisch, punt in mijn geval) toetsenbord gebruikt, dan kan het goed zijn dat ] voor jou niet gaat werken, tenzij je je toetsenbordinstellingen op qwerty (US) zet. Voor mij is het bijvoorbeeld ) om voorwerpen kleiner te maken (toets naast de 0 "nul" boven mijn letters)
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 21 hours ago
Recent Discussions
- 21 hours ago
- 2 days ago
- 2 days ago