Forum Discussion

uzk63mtljroc's avatar
2 years ago

Re: Cheat Sims 4 doet niets

Fijn dat je andere mensen helpt! Ik heb een vraag! Door iets wat ik gedownload heb kan ik mijn sims niet maar samen laten praten weet jij misschien door welke cheat? Andere mensen hier ook last van hebben?

1 Reply

• Hey @uzk63mtljroc,

Als ik het goed begrijp heb je aangepast materiaal gedownload en daardoor kunnen jouw Sims ineens niet meer met elkaar praten.

Normaal gesproken kan je dan in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods zoeken naar de laatste download (Maak in de map gebruik van de sorteerknop Gewijzigd op om de meest recente datum te vinden) en verwijder die. Meestal helpt dat wel. Verwijder dan ook gelijk het bestand localthumbcache.package  uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 want daar zitten nog resten in van de mod die het probleem gaf.

Laat even weten of dat jouw probleem heeft opgelost.

Lees voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Hierin leg ik uit wat meer uit over het gebruik van cc en mods.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,914 PostsLatest Activity: 6 hours ago