Forum Discussion

Re: Computer valt uit en start telkens opnieuw op na installeren Sims

Hey @Trismagistos,

Sorry dat ik niks meer van mij liet horen, de afgelopen weken weinig tijd gehad om verder te gaan met dit probleem. Helaas is het probleem niet opgelost en ben ik een beetje de hoop verloren dat het ooit nog goed komt.
Misschien dat ik de dingen die je verteld niet (helemaal) goed uitvoer. Het makkelijkst zou natuurlijk zijn dat je deze laptop zelf kan bekijken en instellen, dat gaat waarschijnlijk veel beter en sneller, haha.

Hoe verder?

1 Reply

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @Maraaan02,

Vervelend dat eigenlijk niets blijkt te werken.

Natuurlijk zou het gemakkelijk zijn als ik direct mee kan kijken. Maar als ik dat voor iedereen ga doen dan kom ik waarschijnlijk tijd tekort. Ken je of heb je in jouw directe omgeving iemand die een beetje verstand heeft van computers die je kan vragen om nog eens mee te kijken en te lezen? Dat zou natuurlijk de beste uitkomst zijn.

Valt je computer trouwens nog steeds uit? Of is dat alleen het geval als je de Sims wilt starten via de EA app? Inmiddels is er ook al weer een nieuwe update uit voor De Sims 4. Zou je eens willen kijken of je in de EA app een de nieuwste kunt downloaden?

Trouwens wat je hier schrijft : 'Misschien dat ik de dingen die je verteld niet (helemaal) goed uitvoer.', kan ook mijn gebrekkige uitleg zijn, hoor. Voor communicatie heb je altijd meer partijen nodig 🤓 😃

Heb je geprobeerd om de uitsluitingsregels toe te voegen in Windows Defender zoals dat in deze link wordt omschreven: Een uitsluiting toevoegen aan Windows-beveiliging - Microsoft Ondersteuning

Of heb je juist daar moeilijkheden mee? Ik kan je de adresregels geven waar je eenvoudig de TS4_x64.exe en de Link2EA.exe kunt vinden om toe te voegen in de Windows Defender.

In het uiterste geval kan je zelfs nog overwegen om een schone installatie van Windows te proberen. Maar ik raad dat meestal af omdat je dan uren bezig bent om alles opnieuw te installeren en te configureren. 

Laat ajb even weten wat jouw voorkeur heeft.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 4 hours ago