Hey @Trismagistos,
Bedankt voor je reactie 🙂
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Modificaties geüpdatet, verwijderd en herplaatst tot het moment dat het weer gebeurde. Eerst gebeurde het even een tijdje niet, maar daarna begonnen mijn sims toch weer te bevriezen. Even later keek ik weer terug naar mijn instellingen, en toen zag ik dat ik mijn Modificaties nog niet eens had aangezet. Dus daar kan het niet aan liggen.
Mijn stuurprogramma van mijn grafische kaart geüpdatet. Volgens canyourunit is mijn grafische kaart meer dan voldoende nog en voor te huur had ik dan ook nergens last van. Onlangs heb ik de rest van mijn computeronderdelen geupgraded, zodat de rest boven het gemiddelde zit. Ik verwacht dan ook dat dit de oorzaak van mijn probleem niet is.
Ik heb het cache verwijderd in zowel de app als bij de sims zelf. Alles wat moest, dus ook de local bestandjes.
Ik heb het spel en zelfs de app verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb een nieuw save bestandje aangemaakt, maar voor alsnog hetzelfde probleem.
Ik heb het spel gerepareerd.
Alle updates in mijn computer bijgewerkt .
Ik ben offline gaan spelen bij ea, of heb zelfs de ea app beëindigd tijdens het spelen.
Ik heb alle tips enzo uitgezet...
Volgens mij heb ik nu alles wel zo'n beetje genoemd.
Het gekke is dat ik er de ene keer wel last van heb en de andere keer niet. Helaas is het vaker wel dan niet. Ik speel altijd met dezelfde huishouden.
Ik heb dezelfde vraag ook een meer op fb gesteld, en het blijkt dat er meer mensen er last van hebben. Veel mensen zitten met dit probleem, dus ik vermoed dat er een bepaalde bug in het spel zit. Is er iemand die dit kan achterhalen? Of Ea kan contacteren hierover?