Forum Discussion

Re: het geluid hapert na de nieuwe update

@lysairacool Ik heb nog eens even gekeken en gezocht naar het geluidsprobleem maar zou het wel plezierig vinden als je van allebei de problemen, geluid en de gele kleren een voorbeeld zou kunnen aanleveren. Er zijn namelijk meerdere mogelijkheden en met een voorbeeld van jouw kant kan ik een beter oordeel vellen. Dan zou ik het ook wel prettig vinden om wat specificaties van jouw computer te hebben. Windows of Mac en als het even kan ook de meer technische details als processor, grafische kaart, etc. Met een Windows computer kun je die aanleveren met een DxDiag.txt -lees hier hoe je die kunt maken:  Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)- Bij een Mac kan je een screenshot leveren met de naam van het MacOS etc. 

Voor het geluid en beeld zou je eventueel een video kunnen maken. Als je daar meer instructies voor nodig hebt laat het dan even weten dan kunnen we je ook daarmee op weg helpen.

Alvast bedankt.

No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 2 hours ago