Forum Discussion

Re: Re: Sims 4 start niet op

@ManagerChanty Ik heb de DxDiag.txt van jouw pc eens bestudeerd en hierin is eigenlijk niet zo veel bijzonders opgevallen. Jouw pc voldoet aan de aanbevolen systeemeisen voor de Sims 4 en ook de updates voor Windows zijn aanwezig. Het enige wat wel opvalt is dat er foutmeldingen komen van Teams en Roblox. 

Wat ook opvalt is de foutmelding van de Epic Games Launcher. Deze geeft aan dat er in een KERNELBASE.dll bestand een fout ontstaat. Misschien dat die er voor zorgt dat er een conflict ontstaat. Want als ik dan een stukje verder kijk, lijkt het erop dat er een geheugenprobleem ontstaat (RADAR_PRE_LEAK_64) 

Zoals je hebt gemeld gebruik je geen AVG of Avast. Er zijn ook andere antivirus programma's die wel eens problemen opleveren. Sophos antivirus staat er om bekend dat het bij Origin en De Sims 4 problemen geeft. Als je dat programma gebruikt dan doe je er verstandig aan het te vervangen door een andere versie. 

Als je een update hebt gehad van Origin, kan het ook gewoon betekenen dat je dit programma even opnieuw zult moeten downloaden en installeren. Ik hoop dat je het probleem daarmee kunt oplossen.

Laat het even weten als dat niet lukt dan kijken we verder.

Hartelijke groet.

No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,854 PostsLatest Activity: 2 months ago