Forum Discussion

EA_Leeuw's avatar
EA_Leeuw
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
3 years ago

Re: Sims 4 Mac sluit niet af en blijft laden

Gemarkeerd als oplossing ter zichtbaarheid.

@Francisca22, dankjewel voor de info!

Dit is inderdaad een probleem wat ik eerder voorbij heb zien komen voor spelers die op een Mac spelen die macOS Ventura draait. De Sims teams zijn op de hoogte van dit probleem en zijn het aan het onderzoeken.

Er lijkt een tijdelijke oplossing te zijn wat werkt voor sommige spelers: het uitzetten van Origin in-game. Dit is een instelling die je kunt vinden in de instellingen van Origin.

Zou je dit eens kunnen proberen en kunnen checken of dat het weer werkt?

6 Replies

• Ik heb net gekeken bij de instellingen en Origin in-game stond bij mij al uit. 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @Francisca22, kan je het eens aan zetten, Origin opnieuw opstarten, kijken of dat je het probleem nogsteeds hebt > zo ja, Origin in-game uitzetten, Origin opnieuw opstarten en weer kijken.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @Francisca22, oké, dat is vervelend.

In dat geval zit er moment niets anders op dan te wachten op een fix, denk ik. De De Sims teams zijn op de hoogte van het probleem.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @Francisca22, geen dank, daar zijn we voor. 🙂

Zolang je maar je voortgang tussentijds goed opslaat, kan er weinig mis gaan wanneer je het spel geforceerd moet afsluiten, in ieder geval tot dat er een fix is.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 16 hours ago