Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
6 years ago

Re: sims 4 verboden woorden

@mariskac99 Heb je misschien een grotere screenshot voor mij? Deze is nogal lastig te lezen 😛

Soms komt het voor dat een bepaald woord of een combinatie van woorden niet geschikt zijn in andere talen, wat het probleem kan veroorzaken.

Als je een grotere screenshot voor mij hebt kijk ik het voor je na 🙂

11 Replies

• mariskac99's avatar
    mariskac99
    Seasoned Rookie
    6 years ago

heb hem er opnieuw bij gezet als je er op klikt word hij nu groter is een soort link geworden 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago

@mariskac99 Top!

Ik kan zelf echt niets vreemds vinden, ik zal eens vragen aan mensen die andere talen spreken of ze iets vreemds kunnen vinden.

UPDATE

Probeer eens douche te verwijderen?

• SHE4673's avatar
    SHE4673
    6 years ago

Hier hetzelfde probleem... Ik had er het woord "douches" in staan, hoopte dat dit het was, maar helaas... ook dan staat er een verboden woord in?? Ik denk dus 

Door de verleende vergunningen heeft de eigenaar een waar paradijs kunnen creëren in het Modedistrict! Je kunt er basketballen, fitnessen, karaoke en iets drinken aan de bar of lekker op het dakterras zitten. Of toch lekker zwemmen of even ontspannen in de jacuzzi of sauna? Een heerlijke woonkamer/-keuken, 3 slaapkamer met eigen badkamer en terras en 1 peuterslaapkamer. BB.MOVEOBJECTS en BB.SHOWHIDDENOBJECTS gebruikt.

Geen idee wat het verboden woord in bovenstaande tekst is...

• Oké, het verboden woord was in mijn geval "lekker"... opgelost dus...

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    6 years ago

@EA_JasonIk denk dat het woord in de post van december te maken had met een van de slaapkamers. Vooral dat Engels lijkt niet toepasselijk in een Nederlandse tekst! 😉

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @SHE4673 Ik zou niet weten waarom het woord lekker niet mag?

Trismagistos, welk woord, masterbedroom?
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    6 years ago

Ja, @EA_Jason, ik denk dat dat woord teveel lijkt op een woord voor volwassenen. In het Engels is het namelijk master bedroom dus niet aan elkaar.

Ook ik vind het vreemd als het woord 'lekker' niet zou mogen. Het is mij ook wel een paar keer overkomen dat ik een locatie niet mocht opladen. Dat had vooral te maken met het gebruik van modificaties. Een andere keer weer met het gebruik van  de eigennaam; Yuki Behr.

• SHE4673's avatar
    SHE4673
    6 years ago

@Trismagistos, geen idee of het daadwerkelijk aan het woord "lekker" lag, maar naar het verwijderen kon ik wel opslaan. Ik heb sinds een week of 2 de modificaties uitgezet. Daar zou het in dit geval dan ook niet aan kunnen liggen.

Maar al met al nu dus wel gelukt om te uploaden :-)

• SHE4673's avatar
    SHE4673
    6 years ago

Dankjewel voor de hulp! 

Gaat helemaal goed komen :-)!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,945 PostsLatest Activity: 16 hours ago