Forum Discussion

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

@RealSimmor0 zoals ik eerder vermeld heb, is het probleem met de blauwe vlammetjes al opgelost. Blijkt geen probleem te zijn, geen bug of een glitch, gewoon wandlampjes die te hoog geplaatst waren aan de keldermuur. Mijn gebouwde huizen hebben dus geen probleem, lampen weg, "probleem" weg. Oplossing stuk eenvoudiger dan achteraf blijkt. Sorry, niettemin bedankt voor de inzet.

Wat betreft off-line willen spelen en elke keer spel moeten activeren(elke dag), alle mogelijke maatregelen uitgevoerd, die genoemd zijn. Origin de-installeren en opnieuw installeren. Verwijderen origin cache. Opschonen De Sims 4 oa localthumbcache etc, grafische kaart GeForce updaten, spel repareren, reset Sims 4, zelfs opnieuw installeren van Sims 4( na deinstalleren).
Mijn Gamerslaptop voldoet aan alle eisen, heb nooit geen problemen gehad met sims 4 inloggen offline met de snelkoppeling op het buroblad, tot patchupdate 1.63.133.
No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,884 PostsLatest Activity: 3 days ago