Forum Discussion

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

@RealSimmor0
Je kan geen eerder gemaakte huizen meer gebruiken. Door het gebruik van aangepaste inhoud (modificaties) kunnen er nog nadelige resten achterblijven in je spelvoortgang.

Reactie:
Mijn huizen bouw ik in bouwsaves in een aparte sims 4 map 《zonder》mods en ik maak altijd van elke save, traymap etc een backup op een externe harde schijf. Bij elke patchupdate, release nieuwe pakketten, ook altijd opschonen van de sims 4 map, legen prullenbak, toepassen Avastcleanup, grafische kaart update indien nodig, origin bijwerken, na installeren patchupdate/installeren nieuw pakket altijd repareren spel, windows 10 controle en uitvoeren van nieuwe updates. Dit is voor mij standaard uitvoeren bij release patchupdate en pakketten. En mods map verplaatst ik sowieso en natuurlijk altijd updaten, dit is voor mij al heel lang een standaard ritueel. Vink elke handeling af op papier voor ik uberhaupt ga spelen. De meeste handelingen doe ik trouwens elke keer voor ik ga spelen: opschonen sims 4 map, prullenbak legen, Avast cleanup, updates controle windows 10/grafische kaart en dat wat ik nu even niet beschrijf. Asus laptop al een jaar of 4 nieuw in gebruik en doet het uitermate goed, daar ligt het beslist niet aan, nog nooit zo'n goede gehad, maar het was dan ook een hele dure.

Groet badmama62

1 Reply

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago
    @badmama62 Een heel veilige en uitermate perfecte manier om je bouwsafes veilig te stellen. Hier passen dus geen standaard oplossingen en is maatwerk het enig juiste. Goed voor jou dat je het zo oplost.

Heel hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,882 PostsLatest Activity: 3 days ago