Forum Discussion

Angeltear26's avatar
1 year ago

Shift toets in sims werkt niet

Hallo allemaal,

Ik speel echt al heel erg lang the Sims4. 

Nu is het zo dat je de Shift toets voor verschillende doeleinden in kon zetten, bv teleporteren, je Sims aanpassen, humeur verbeteren etc.

Nu is het zo dat als ik het spel speel deze functie niet meer werkt na de laatste update. Als ik het gebruik in mn bouwcheats etc wel, alleen niet bij het spelen van het spel. Heb al verschillende dingen geprobeerd, de game al gerepareerd etc.

Weet iemand hier iets van?

Thanks alvast

Groetjes

3 Replies

• Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd omdat ik sinds de meest recente patch nog niet met de sims heb gespeeld. Welke shifttoets heb je geprobeerd? De linker of de rechter shifttoets? Ik had eens gehad dat de shifttoets aan de rechterkant van het toetsenbord niet werkte. Maar die aan de linkerkant wel.

• Hey @Angeltear26,

Soms wordt de shift toets ook door andere programma's gebruikt. Zou je eens willen controleren of je het probleem daar kunt vinden? Sluit bijvoorbeeld die (programma)onderdelen af of pas de standaard instelling van dat programma aan.

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    Rising Ace
    1 year ago

Even een update over mijn situatie: Bij mij doet de shift het gewoon.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 5 years ago
3,028 Posts