Forum Discussion

Adri1949's avatar
3 years ago

Sim vast in paardenboerderij

Ik heb last dat mijn sim toch wel zo nu en dan vast zit in het nieuwe spel de paardenboerderij.

Je geeft opdrachten en hij voert ze niet uit hij staat stil en doet niets meer.

Saven en opnieuw laden helpt dan wel weer.

7 Replies

• Ik speel al jaren met behang en vloerbedekking van anderen.

Is nooit fout gegaan ik heb geen mods.

Ook vind ik dat de vruchten en andere struiken voor te persen een verschrikking is al jaren groeien ze niet als je er niet slaapt.

Even zo met de stenen.

Heb 15 planten geplant en een keer of 5 geoogst en alle planten verdwijnen dan weer en komen na 1 week of meer dagen pas terug.

Dan moeten ze weer weken groeien en ga zo maar door.

Het persen en verzamelen is daardoor bijna niet te doen als je het goed wilt doen.

Ik heb seizoenen uit staan en het lijkt wel of het gewoon door werkt in de planten en vruchtenbomen.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @Adri1949,

Als je custom content gebruikt (zoals behang en vloeren) dan kan er bij de patchupdates soms toch wat misgaan. Fijn dat dat bij jou niet gebeurt. Het is wel verstandig om dat te blijven controleren.

De situatie met jouw Sims in de Paardenboerderij zoals je die beschrijft kan meerdere oorzaken hebben.

Ik heb last dat mijn sim toch wel zo nu en dan vast zit in het nieuwe spel de paardenboerderij.

Je geeft opdrachten en hij voert ze niet uit hij staat stil en doet niets meer.

Saven en opnieuw laden helpt dan wel weer.

Helemaal onderin deze reactie geef ik je een paar mogelijkheden.

De andere situaties die je noemt,

Ook vind ik dat de vruchten en andere struiken voor te persen een verschrikking is al jaren groeien ze niet als je er niet slaapt.

Even zo met de stenen.

Heb 15 planten geplant en een keer of 5 geoogst en alle planten verdwijnen dan weer en komen na 1 week of meer dagen pas terug.

Dan moeten ze weer weken groeien en ga zo maar door.