Forum Discussion

Adri1949's avatar
3 years ago

Sim vast in paardenboerderij

Ik heb last dat mijn sim toch wel zo nu en dan vast zit in het nieuwe spel de paardenboerderij.

Je geeft opdrachten en hij voert ze niet uit hij staat stil en doet niets meer.

Saven en opnieuw laden helpt dan wel weer.

7 Replies

• Ik speel al jaren met behang en vloerbedekking van anderen.

Is nooit fout gegaan ik heb geen mods.

Ook vind ik dat de vruchten en andere struiken voor te persen een verschrikking is al jaren groeien ze niet als je er niet slaapt.

Even zo met de stenen.

Heb 15 planten geplant en een keer of 5 geoogst en alle planten verdwijnen dan weer en komen na 1 week of meer dagen pas terug.

Dan moeten ze weer weken groeien en ga zo maar door.

Het persen en verzamelen is daardoor bijna niet te doen als je het goed wilt doen.

Ik heb seizoenen uit staan en het lijkt wel of het gewoon door werkt in de planten en vruchtenbomen.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @Adri1949,

Als je custom content gebruikt (zoals behang en vloeren) dan kan er bij de patchupdates soms toch wat misgaan. Fijn dat dat bij jou niet gebeurt. Het is wel verstandig om dat te blijven controleren.

De situatie met jouw Sims in de Paardenboerderij zoals je die beschrijft kan meerdere oorzaken hebben.

Ik heb last dat mijn sim toch wel zo nu en dan vast zit in het nieuwe spel de paardenboerderij.

Je geeft opdrachten en hij voert ze niet uit hij staat stil en doet niets meer.

Saven en opnieuw laden helpt dan wel weer.

Helemaal onderin deze reactie geef ik je een paar mogelijkheden.

De andere situaties die je noemt,

Ook vind ik dat de vruchten en andere struiken voor te persen een verschrikking is al jaren groeien ze niet als je er niet slaapt.

Even zo met de stenen.

Heb 15 planten geplant en een keer of 5 geoogst en alle planten verdwijnen dan weer en komen na 1 week of meer dagen pas terug.

Dan moeten ze weer weken groeien en ga zo maar door.

Het persen en verzamelen is daardoor bijna niet te doen als je het goed wilt doen.

Ik heb seizoenen uit staan en het lijkt wel of het gewoon door werkt in de planten en vruchtenbomen.

heb je al eens eerder aangegeven in dit draadje heb ik toen geprobeerd duidelijk te maken dat het bij het ontwerp van het spel hoort.

Bug - Answer HQ (ea.com)

Je hoeft er dus niet te blijven slapen maar je zult er wel wat langer met jouw Sim moeten rondlopen en vaker moeten terugkomen.

Ik begrijp uit die eerdere post van jou dat je behoorlijk veel (zo niet alle) uitbreidingspakketten hebt.

Heb je gecontroleerd of jouw computer voldoet aan de aanbevolen systeemeisen voor De Sims 4? Hier kun je de systeemeisen nog eens nalezen:
    https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Als je wilt kan ik ook even kijken aan de hand van een diagnose bestand. Je kunt dat zelf maken en dan bijvoegen bij je antwoord. In de link hieronder lees je hoe je dat kunt doen.

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Misschien dat ik een andere oorzaak kan vinden.

• Adri1949's avatar
    Adri1949
    3 years ago

Ik heb een zeer geavanceerde computer daar ligt het dus niet aan.

Ik heb de planten natuurlijk bij mijn boerderij staan.

Dus dikwijls ernaar toe gaan gaat hier niet op.

EA kan mooi uit leggen over persen en planten kweken en kruisen.

Maar als je planten steeds verdwijnen heb je 100 jaar nodig om te leven om alle persingen voor elkaar te krijgen.

Als een plant verdwijnt dan heb je een hoopje zand deze vragen ook om mest en water.

Geef je ze mest en is dit toevallig tegen het ontwikkelen van de plant aan dan komt hij dikwijls nooit meer boven de grond en kun je hem weg gooien.

En kun je als je nog een bvb een lekker appel bewaart hebt deze opnieuw planten zo niet kun je van begin af op nieuw beginnen. 

Dit zijn allemaal foutjes in het spel.

Dit ligt niet aan computer of andere zaken.

De Vitaliteit is bijna zo niet met kweken en planten en kruisen te doen.

Ik vind dit enorm jammer dit pak is ook verkocht op het persen en niet alleen om paard rijden.

Ook vind ik het jammer dat er maar een visplek is met zoveel mooi water.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    3 years ago

Voor dat de plantne buiten het seizoen vallen is een oplossing voor. Je kan je tuinierbakken ook binnen neerzetten waardoor ze beschut zijn en dan blijven ze elk seizoen beschikbaar. Ikzelf gebruik de mod gardening for all seasons. Dan zijn ze ook gewoon alle seizoenen beschikbaar. De mod is overigens al up-to-date. 

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    2 years ago

Ik heb met mijn huidige spel nu ook dat de planten alleen nog een hoopje aarde zijn geworden op 1 na. Ik heb de ultieme oplossing gevonden: met de testingCheats kan je als je met shift op je planten klikt de status van de plant veranderen en dan onder groeistatus naar, bloeiend (te oogsten) en volgroeid

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 2 hours ago