Forum Discussion

mirjamboer's avatar
4 years ago
Solved

sims 4 blijft hangen

hoi,  ik heb een probleem met het opstarten van de sims 4. als ik hem wil opstarten blijft hij laden bij het stukje waar in beeld staat: sims 4. ik heb al gekeken of het aan mijn cc ligt maar daar...
  • Trismagistos's avatar
    4 years ago

@mirjamboer Dat is wel heel vervelend.

Heb je ook al geprobeerd of je De Sims 4 wel weer aan de praat krijgt als je het bestand localthumbcache.package verwijdert uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4?

Je geeft aan dat je de CC hebt verwijderd. Heb je die na de reparatie weer teruggeplaatst of heb je die echt even in een aparte map op bijvoorbeeld je bureaublad geplaatst?  Zorg er voor dat je ook de modificaties in die map op je bureaublad stopt en je spel test met een schoon en nieuw spel. 

Zou je bij een eventuele volgende reactie ook willen aangeven wat voor een computer en besturingssysteem je gebruikt. Dat is voor ons wel handig om te weten omdat we je dan gerichter kunnen helpen.

Alvast bedankt.  

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,863 PostsLatest Activity: 12 hours ago