Hey @Kimberleyant1994,
Ik ben net als jij ook maar een speler en als je me gewoon je en jij wilt noemen, vind ik dat véééél fijner! 😎
Heb je al eens geprobeerd om je spel te repareren in Origin? 'Dat is wel het eerste wat ik doe als ik merk dat er iets niet helemaal werkt zoals ik denk dat dat zou moeten.
Ik ben nog heel druk met andere onderdelen van het spel dus heb ik dat slotje nog niet opgemerkt. Ik kan wel even onderzoeken of er meer spelers zijn die hier last van hebben en ook navragen bij een paar andere helpers (experts, champions en hero's) of zij meer informatie hierover hebben en of er workarounds zijn die jouw Sims toch in staat stellen om te trouwen in Tartosa.
Hopelijk hebben je Sims nog even de tijd. Ik kom er zeker op terug!
Edit-Aangepast:
Ik heb nog even gekeken of er bug rapporten waren voor dit onderwerp maar ik ben ze zo snel niet tegengekomen.
Waar je ook nog even naar kunt kijken is of jouw Sim niet toevallig in een huur of studentenhuis woont of een huisgenoot heeft die niet kan worden bestuurd. Kijk ook nog even of jouw Sim niet toevallig aan het werk is of andere verplichtingen heeft als je de bruiloft wil plannen want dat zou ook een reden voor het slotje kunnen zijn.