Forum Discussion
Hey @Kimberleyant1994,
Goed om te weten dat je de mods die je had geïnstalleerd ook al heb verwijderd of even elders op je pc hebt gestald.
Misschien dat het probleem dus nog wel aanwezig is in de mannelijke Sim. Het kan zeker geen kwaad om die even in je huishouden op te nemen. Je kunt dan controleren of het probleem van het huwelijksslotje bij hem zit.
Misschien toch nog even een tip: verwijder ajb ook even het bestand: localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dit bestand blijven resten van gebruikte mods aanwezig die je nog steeds in je huidige spel gebruikt. Zodra je de Sims weer start, maakt het spel een nieuwe en 'schone' versie van de localthumbcache aan en daarmee zou je dus weer een volledig vanilla spel kunnen spelen.
Kijk trouwens ook even of jouw Sims niet toevallig incompatibel zijn. D.w.z. dat diverse occulte Sims (dus Buitenaardse Sims, Tover Sims, Zeemeer Sims en Vampier Sims) meer moeite hebben om met elkaar te trouwen. In het spel kunnen die Sims ook niet altijd nakomelingen bij elkaar verwekken.
Veel succes en laat even weten of het je uiteindelijk toch nog gelukt is om ze met elkaar te laten trouwen. 🤞
Ik had bij het organiseren van de bruiloft ook bij het bruidspaar een slotje, maar ik heb wel ze gewoon kunnen laten trouwen. Ze waren beiden van hetzelfde huishouden.
- 4 years ago
Hey,
Ik kan wel onmiddelijk trouwen inderdaad, alleen niet volgens de bruiloft ceremonie.
Ook lukt het mij niet om een vrijgezellefeest etc te organiseren. Het slotje blijft staan..
Had jij daar een oplossing voor?
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 14 hours ago
- 14 hours ago
- 14 hours ago