4 years ago
sims 4 crasht
Sims 4 crasht! Bij opstarten komt het startscherm, hoor ik kort het muziekje, dan veranderd mijn muiswijzer in ladend rondje(macbook) en sluit de sims 4 weer af. Ik heb Origin en de macbook opnieuw ...
Ik kan helaas niet de applicatie van de gebruikers map (users) naar de Systeem map verplaatsen 😢 niks werkt!
@Simsleesa Als je hebt gemerkt dat er twee mappen met Origin bestanden op je MacBook aanwezig zijn en het lukt niet om de map te verplaatsen dan zit er niets anders op dan Origin te de-installeren en opnieuw te installeren.
Let dan wel op dat je alle exemplaren van Origin hebt verwijderd voordat je een nieuwe versie installeert en zorg ervoor dat je de spelbestanden van De Sims 4 (dus alle saves etc.) uit de map: '>Documents>Electronic Arts>De Sims 4' hebt op geslagen op een externe harde schijf of USB stick. Je kan ze natuurlijk ook even verplaatsen naar de cloud.
Als je de bestanden naar de cloud verplaatst, houd er wel rekening mee dat je de cloudopslag uit schakelt als je de Sims 4 gaat downloaden en installeren. Origin kan De Sims 4 alleen vanaf de harddisk starten. Ik zal ook nog even navragen bij MacOS helpers welke opties er nog meer open staan.
Hopelijk lukt het wel als je Origin opnieuw installeert.
Veel succes.