Heb je bij de laatste update ook toestemming gegeven om het visual studio programma van Microsoft te installeren?
Laat anders even weten of je verder nog hulp nodig hebt. Stuur eventueel een DxDiag.txt mee zodat ik kan onderzoeken of er nog andere problemen zijn. In de link hieronder lees je hoe zo'n bestand kunt maken.
Bij mij start het spel ook niet op. Inmiddels voor de zoveelste keer Sims en EA verwijderd. Daarna DxDiag gedaan, misschien komt iemand hier wijs uit?
Beeldscherm staat op Intel terwijl ik ook NVIDIA heb maar ik krijg het niet omgezet. Weet niet of dat wat uit zou maken. Norton blokkeert niks van de Sims.
Windows Error Reporting: +++ WER0 +++: Foutbucket 2169381565143735380, type 5 Naam van gebeurtenis: AppHangB1 Antwoord: Niet beschikbaar Id van CAB-bestand: 0
Dit geeft meestal aan dat er iets mis is met de Windows updates. Het advies is dus om eerst jouw pc volledig up to date te brengen, dat geldt ook voor de NVIDIA grafische kaart en eventuele andere onderdelen van jouw pc.
Dan is het verstandig om ook de nieuwste versie van de EA app te installeren (desnoods verwijder je eerst de oude versie van de EA app Doe dat wel via het instellingen menu-geen zorgen jouw spellen blijven gewoon op je pc staan)
Haal alle updates op via de HP client of schakel een aantal van deze HP plugins uit om meer rekenruimte te maken voor de rest van je applicaties. Mijn suggestie is doe het eerste en laat HP jouw pc op orde brengen.
Test eerst deze oplossingen en laat ajb even weten of je nog meer vragen hebt.
Lukt het inmiddels wel om de Sims 4 te spelen? Als dat zo is dan is jouw probleem waarschijnlijk opgelost.
Ik raad je wel aan om de EA app volledig te verwijderen van je systeem (via het instellingen menu) en opnieuw te downloaden Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts. In jouw DxDiag.txt zie ik dat de versie wel erg verouderd is. De nieuwste versie is 13.387.0 en jij hebt versie 13.363.3.
Kies in de app zelf bij application settings en application updates voor de automatische download.
Jammer genoeg is het probleem met de App hang nog steeds niet opgelost.
Mijn advies is om contact op te nemen met HP. Zo te zien in de DxDiag.txt heb je een probleem met de "hp-plugin-executor.exe" en dat kan leiden tot een verkeerd gebruik van de CPU. Zie ook Solved: CPU overusage - HP Support Community - 9012177
Hopelijk lukt het via hun support jouw laptop weer op orde te brengen.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,884 PostsLatest Activity: 2 days ago