Forum Discussion

jitse24's avatar
4 years ago

sims 4 Custom Content not showing

Ik probeer 'custom content' te installeren maar het lukt niet. de game geeft wel aan dat het gelukt is met de installatie maar de items worden niet weergegeven in de inventory. ook heb ik 'aangepast materiaal en modificaties inschakelen' aanstaan weet iemand wat ik kan doen?

3 Replies

• Je zal hiervoor beter de meegeleverde documentatie moeten doorlezen of op de website waar je deze hebt gevonden, @jitse24.
    Je zal deze moeten uitpakken en plaatsen in de juiste map. Dat meestal in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\Mods\" zal zijn. Hierin kan je maar 1 map maken voor bijvoorbeeld het type of naam van maker.
    Wanneer je De Sims 4 start, zal deze aangeven dat er nieuwe aangepaste inhoud is gevonden.
    Controleer de spelopties of aangepaste inhoud is ingeschakeld, hierna De Sims 4 starten, zo nodig alles controleren en nogmaals proberen.
    Plaats ook niet veel in 1 keer, test in kleine delen.
    Bij problemen of onduidelijkheid zal je contact opnemen met diens maker.
    Sommige aangepaste inhoud zal niet samenwerken met anderen, is niet volledig, heeft een bepaalde spelversie van De Sims 4 nodig of zal alleen werken met bepaalde aanvullende inhoud. Niet alle makers kunnen "De Sims 4 Legacy Editie" ondersteunen, waarin bepaalde spelfuncties ontbreken.

In het algemeen wordt aangepaste inhoud hier niet ondersteund.
    Rekening er mee houden dat het gebruik van aangepaste inhoud op eigen risico blijft en zal zorgen voor problemen.

Groetjes.
  • Hey @jitse24,

Als je aangepaste inhoud hebt geïnstalleerd, het spel aangeeft dat de bestanden wel in de map Mods zijn gevonden maar jij die onderdelen niet kunt vinden dan kan je proberen om de cheat:

Spoiler
    "bb.showhiddenobjects"

te gebruiken. Toets de cheat in voordat je naar de bouwmodus gaat.

Een beetje afhankelijk van welke custom content je hebt geïnstalleerd vind je die meestal in de categorie waar de basis voor deze inhoud vandaan komt. Dus kleding in Creëer een Sim (CAS) en veel objecten in de bouwmodus. Kijk dan ook vooral in de categorie decoraties en de sub categorie rommel.

Let er natuurlijk ook op dat je de custom content goed hebt uitgepakt en niet meer dan 1 map dieper dan de map Mods hebt geplaatst.

Als je toch nog hulp nodig hebt, tag me dan even. Ik help je graag verder.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @jitse24,

Ik raad je aan om even naar de bovenstaande posts te kijken. Hopelijk kom je er zo uit! 🙂

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,899 PostsLatest Activity: 2 days ago