Forum Discussion

Ilsemaaikke's avatar
2 years ago

Sims 4 hersteld (repair)

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. 

Omdat mijn Sims 4 steeds “afsloot” tijdens het bouwen heb ik even gelezen op internet wat het beste te doen. Ik heb de map van de Sims hernoemd maar ik heb ook perongeluk de Sims 4 in E.A. games hersteld. (Repair) nu ben ik natuurlijk echt alles kwijt!!! Kan wel huilen…. Kan je dit nog terug halen? 

Groet, Ilse Maaike

1 Reply

• Hey @Ilsemaaikke,

Misschien is er nog een kans om een aantal van jouw opgeslagen saves te herstellen. Dat hangt ook af van de naam die je jouw vorige De Sims 4 map hebt gegeven en waar je die hebt opgeslagen. 

Controleer ajb de inhoud van de map: Documents\Electronic Arts en kijk of daar nog een extra map met De Sims oud in zit. Of de naam die je de Sims 4 map hebt gegeven bij je eerste herstel opdracht.

Als dat zo is controleer dan of er in die 'oude' De Sims 4 map nog andere mappen zitten. Maak desnoods een foto of schermopname van die inhoud. 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen met het eventueel herstellen van je spel.

Laat ook even weten of je gebruik maakt van aangepast materiaal (zoals custom content en modificaties)

Wie weet kunnen we dit samen oplossen.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 hours ago
3,019 Posts