Hey @rozemarijnR,
Als je de Sims al een paar jaar hebt en je hebt trouw iedere patchupdate geïnstalleerd dan is er wat dat betreft niets aan de hand. Als je pas geleden een uitbreiding hebt aangeschaft dan wordt er gevraagd of je Visual Studio ook wilt installeren. Ineen aantal gevallen vergeten spe(e)l(st)ers dat te doen. Als je denk dat jij dat ook vergeten bent dan kan je in de link die ik je stuurde in de kolommen (even scrollen) zoeken naar de X86 versie en die installeren Doe dat ook met de X64 versie. Als je ze al hebt dan geeft je pc/laptop vanzelf aan dat het niet nodig is.
In je eerdere post geef je aan dat:
Telkens als ik mijn Sims opstart krijg ik ook de melding dat het systeem niet gevonden is.
Krijg je hiervoor een foutmelding met code? Want als je 'systeem' niet kan worden gevonden heeft dat waarschijnlijk niet te maken met je antivirussoftware maar waarschijnlijk eerder met iets anders. Norton is misschien niet erg gebruiksvriendelijk maar het is wel veilig. Ik raad je sowieso aan om antivirussoftware te blijven gebruiken. Windows heeft Defender ingebouwd en die is ook veilig. Even terug.
Als je een foutmelding krijgt, maak daar ajb even een schermopname of foto van en deel die als bijgevoegd bestand.
Je kunt eventueel ook een DxDiag.txt maken. In de link hieronder lees je hoe je dat kunt doen:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Hoe meer informatie hoe beter ik je zou kunnen helpen.