Forum Discussion

NV_2005_1306's avatar
3 years ago

Sims 4 laad bestaande game niet

Hoi ik heb een probleem met de sims 4,

Na de update van curved walls en lichaamshaar doet de sims 4 het op mijn Laptop niet meer (windows 11). Het spel laad nog wel naar de home screen maar als ik op het huishouden klik en de play button drukt krijg ik het loading screen en verwijst die me door naar het scherm waar ik de werelden kan kiezen. Ik heb eerder een foutmelding gehad net na de update dat er iets opgeslagen was wat fout was. Ik heb mijn game die ik toen der tijd speelde verwijderd, daarvoor had ik geprobeerd een nieuw spel aan te maken maar hierbij was ook het zelfde probleem. Nadat ik de game die ik speelde verwijderd had en een nieuwe game aanmaakte is het probleem ook niet verholpen. Kan iemand mij helpen?

3 Replies

• Hey @NV_2005_1306,

Maak je soms gebruik van aangepast materiaal? Want het probleem dat je beschrijft komt vooral door het gebruik van een bepaalde modificatie. Lees daarom de informatie in deze link: Als je gebruik maakt van aangepast materiaal!

Verwijder hoe dan ook het bestand localthumbcache.package uit de map \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en controleer of er in de map: \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\saves extra mappen zitten. Als dat zo is doe je er verstandig aan die mappen te verwijderen en de modificatie met dezelfde naam te vernieuwen of aan te passen. Dat kan ook betekenen dat je die (voorlopig) zal moeten verwijderen tot de maker ervan een permanentere oplossing heeft gevonden. 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

Veel succes!

• NV_2005_1306's avatar
    NV_2005_1306
    3 years ago
    @Trismagistos
    Dankje voor antwoorden. Ik gebruikt aangepast materiaal maar hoefde alleen het bestand localthumbcache.package te verwijderen. Beetje jammer dat ik daar nu achter kom, mijn vorige spel bestond uit 6 a 7 generaties. Maar dankzij jou kan ik weer spelen en komt dat vast wel weer goed!!
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @NV_2005_1306,

Het is zeker jammer dat je zoveel generaties nu hebt moeten verliezen! Misschien is het een tip voor de volgende keer om het bestand localthumbcache.package te verwijderen als je merkt dat er zich glitches, hiccups en/of andere problemen in je spel voordoen.

Heel veel succes met het opbouwen van een nieuwe stamboom en veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 6 days ago