Forum Discussion
Hallo,
Ik heb al een tijdje de sims 4 en heb hier eergisteren nog op gespeeld. Het is nu allen zo dat hij sinds gister niet meer wil opstarten. Ik kan hem wel openen en dan op 'spelen' klikken maar tijden het opstarten blijft hij dan hangen in het opstartscherm. Ik bedoel dan het scherm waar dat sims icoon ronddraait met daaronder tips, als het spel laadt. Ik heb hem inmiddels al meerdere malen opgestart en mijn computer herstart maar dit mag allemaal niet baten. Ook heb ik geprobeerd een nieuw spel te starten, dan kom ik wel een stukje verder, maar dan kan ik niet een wereld kiezen, dus blijf ik daar steken.
Weet iemand hoe ik dit verhopen krijg en verder kan met mijn spel?
Ik hoop dat mijn uitleg/vraag een beetje helder is zo, mocht dit niet zijn laat het dan weten en probeer ik het beter uit te leggen!!
Alvast bedankt 🙂
Verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties"), om mee te beginnen.
Map van De Sims 4 hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees hierover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hierna De Sims 4 gaan repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
Spellen van Origin dien je via de Origin cliënt te starten en niet meer via hun snelkoppeling op je Bureaublad.
De Sims 4 schoon starten.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start de Origin cliënt als Administrator.
De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, standaard versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Uitbreidingen en aanvullingen hebben weer hun eigen systeemeisen, waaraan jouw computer dient te voldoen om deze te kunnen gebruiken.
Bij problemen graag je DxDiag informatie vermelden: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Opslaan als een tekstbestand en deze dan als een bijlage toevoegen bij je reactie.
Groetjes.
- 5 years ago
Nee, nog niet gedaan! ga ik vanavond proberen! bedankt voor je reactie. Ik zal vanavond wel laten horen of het is gelukt 🙂
- 5 years ago
Ik heb het geprobeerd maar snap er echt helemaal niks van!
heb een macbook maar kan die mappen alleen al niet vinden. Nu ben ik dan wel ook de grootste digibeet die er is.. maar is er ergens ook een stap voor stap instructie te vinden die makkelijker is? Want wat is bijvoorbeeld "aangepaste inhoudt" of een "cache"?
- 5 years agoHallo @SaschaOost,
Tenzij een andere locatie opgeeft, zullen de documenten (als de andere bestanden) worden opgeslagen in je Documenten. Diegene zal onder de tilde bereikbaar zijn.
Aangepaste inhoud zijn aanpassingen, die door spelers worden gemaakt om extra inhoud of functies toe te voegen aan het spel. Ze worden ook wel "modificaties" genoemd.
Dit kan zoiets als een "huidje" zijn voor een karakter of andere voorwerpen in het spel. Ze kunnen ook aanpassen hoe een karakter of voorwerpen zich beweegt.
Tot het toevoegen van extra functies, voorwerpen en acties die je normaal niet tot je beschikking hebt, als via een omweg hierbij dient te komen.
Hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken, wordt in het genoemde helpartikel vermeld.Omlaag bladeren in de lijst, tot je jouw platform ziet staan. Aansluitende de genoemde stappen opvolgen.
Een cache of buffer, is een locatie waar de software, bepaalde gegevens kan bewaren, tijdelijk tot een langere duur.
Groetjes.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 7 hours ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago