Forum Discussion
5 years ago
Sims openen via Origin is steeds mogelijk, echter wanneer ik mijn spel wil laden loopt het vast.
ik ben reeds 45min aan het wachten tot het geladen spel start.
Dit is een probleem sinds de nieuwe update, ervoor nooit dit probleem gehad.
ik maak gebruik van een MAC.
- 5 years ago
idem hier.
Ik hoopte dat met de Mac update het opgelost zou zijn maar dat is niet het geval...
- 5 years agoIndien het nog niet is gedaan, begin met het verwijderen van alle aangepaste inhoud (of te wel "modificaties" benoemd), De Sims 4map hernoemen in je "Documenten\Electronic Arts" en daarna De Sims 4 repareren via de Origin cliënt.
Controleer dat De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie. Dat is ver 1.68.156.1220 voor jullie, @kim_blanco_a, @d2812c en op 17 november 2020 werd deze update uitgebracht.
De Sims 4 schoon starten.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten. Ook je beveiligingssoftware dus.
De Sims 4 via de Origin cliënt starten.
Nagaan dat je platform ook helemaal is bijgewerkt.
Dezelfde talen voor de Origin cliënt als De Sims 4 gebruiken. Wijzig eens naar het Engels, mocht Nederlands niet meer werken. Repareer daarna opnieuw De Sims 4.
Nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten maken, je daarop aanmelden en nogmaals proberen.
Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspellen, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Groetjes.- 5 years ago@RealSimmor0 ik ben echt een leek op vlak van computers, ik vind dus niet wat je bedoeld.. alles verwijderen en opnieuw proberen dan?
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,847 PostsLatest Activity: 9 days ago
Recent Discussions
- 10 hours ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago