Hey @Charomy
Ik heb een paar reacties ontvangen van andere helpers en er zijn er maar twee die een soortgelijke melding/situatie met de pop-up hebben doorgekregen. Jammer genoeg is daar geen follow-up op gevolgd dus we tasten net als jij nog steeds in het duister.
Mijn vermoeden (dat is dus een vermoeden en kan ik niet [meer] bewijzen) is dat er mogelijk een fout is geslopen in het flash over UI gedeelte in het hoofdmenu van De Sims 4 of dat iets in de virusdefinities van jouw antivirusprogramma een onderdeel uit deze pop-up (overlay) heeft geblokkeerd. Een jaar of twee geleden heb ik een vergelijkbare situatie mee gemaakt en werd het hele programma door Avast als malware bestempeld en moest ik voorkomen dat alles in een viruskluis belandde. Als je zelf met computers en registers hebt gewerkt dan weet je dat een komma of een spatie teveel al voor enorme problemen kan zorgen.
Ik heb ook tijd gehad om jouw DxDiag.txt te bestuderen en vind nergens iets dat kan duiden op het probleem dat je hebt ervaren. Wel zie ik dat Windows hardnekkig probeert om Edge te installeren 👿
De rest van de configuratie is goed afgeschermd en dus voor mij onleesbaar. Ik kan daar dan ook geen oordeel over vellen.
Tot slot: bij de handtekening van het probleem waar het eigenlijk om zou moeten draaien 'TS4_x64.exe' zie ik in regel P5 iets wat lijkt op het probleem dat je beschreef: '67246080'.
Maar dat kan ook een andere AppHang zijn.
Ik kan me voorstellen dat, je hier niet heel veel aan hebt maar, meldt hier ook een eventuele volgende keer alsjeblieft als je weer een vergelijkbaar of ander probleem ervaart.
Hoe dan ook, veel plezier met spelen. 😉