Forum Discussion

goldeagle35's avatar
2 years ago

sims 4 spelen op een gaming laptop

goede avond ik had even een vraag over een gaming laptop die ik voor ń paar honderd euroś kan kopen het gaat om deze gaming laptop

HP omen gaming laptop

CPU: IntelCore i7-7700HQ CPU @ 2.80GHZ
GPU: 1050 4GB
RAM: 16GB
M.2 (SSD) : 265GB
HDD: 1TB

maar vraag me af of deze laptop dan goed genoeg is om de sims 4 met alle uitbreidingset te spelen ?? hoop dat iemand me antwoord kan geven op mijn vraag want dan weet ik of ik die wel ga kopen van de persoon

1 Reply

• Hey @goldeagle35,

Op zich ziet deze laptop er goed uit en zou je de Sims 4 + uitbreidingen en eventueel aangepast materiaal er prima op kunnen spelen.

Ik vraag me wel af welke grafische kaart erin zit. Lees voor de zekerheid ook even de aanbevolen systeemeisen voor De Sims 4 door:
    https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Als ik kijk naar de specificaties heeft deze laptop een Nvidia GeForce1050 GTX of vergelijkbaar.  Dit is een al wat oudere grafische kaart die in vergelijking tot de nieuwste eigenlijk niet zo goed presteert. In de link hieronder zie je een aantal vergelijkingen:

NVIDIA GeForce GTX 1050 Specs | TechPowerUp GPU Database

Ik weet niet precies wat je ervoor moet betalen maar als de laptop met deze grafische kaart al meer dan 7 jaar in gebruik is, zal er zeker sprake zijn van slijtage. Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,949 PostsLatest Activity: 2 hours ago