Forum Discussion

Fien_Br's avatar
Fien_Br
Seasoned Newcomer
3 months ago

SIMS 4 START NIET OP

Ik wou sinds lange tijd nog eens de sims 4 spelen.

Toen ik vandaag probeerde, startte het niet op. Ik heb meteen opgezocht op google wat ik kon doen. Elke mogelijke stap gevolgd: alle mods verwijderd, EA geopend als moderator, cache verwijderd, game repair, gecontroleerde maptoegang uitgeschakeld via windows. NIETS werkt. 

Wat moet ik doen?

7 Replies

• Heya, 

Misschien kan je proberen om de sims helemaal opnieuw te installeren? Dat wil zeggen, de game zelf verwijderen en opnieuw downloaden? Of anders de EA launcher? 

Groetjes!

• Ik heb dit probleem ook! ik kan de SIMS 4 niet meer spelen. Hij start gewoon niet meer op en loopt gewoon vast, soms met een wit scherm en een ladende muis icoon en soms met een melding van een initialisatie fout. 
    Heb werkelijk alles wat ik kon vonden op internet al geprobeerd! Zelfs Windows opnieuw geïnstalleerd, EA en de SIMS 4 ook allebei geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik ben radeloos, ik heb op deze laptop al gewoon normaal kunnen spelen dus heb ook echt géén idee wat hier aan de hand is. 

• Hey Ella! 

Heb je een antivirus systeem op je laptop? Deze blokkeren soms game files als je nog geen toestemming hebt gegeven voor het aanbrengen van wijzigingen. Het zou iets van TS4 exe heten.

• xMoonn21's avatar
    xMoonn21
    Rising Novice
    15 days ago

Bij mij gebeurde dat het starten van het spel niet goed laad. 

wat ik heb gedaan de vorige keer??

mee afgemeld. mijn laptop opnieuw opgestart en weer verder..

soms moet alles gewoon opnieuw opgestart worden En ik heb nog windows 10.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 10 hours ago
3,032 Posts