selenastreur5 years agoSims 4 start niet op Mijn sims 4 start niet op, heb hem net gedownload en heb ook geen mods, dan klik ik erop en flits die soort van weg naar mijn hoofd menu
selenastreur5 years ago@Trismagistos weet niet of je een mailadres hebt dan ik het filmpje wat ik ervan heb gemaakt naar je sturen want hier lukt het niet op
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago3,017 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago3,017 Posts
Recent DiscussionsGeen contact kunnen krijgen Hallo, Ik heb dus een probleem bij de sims 4. De grond buiten was opeens wit. Kan het met de brush niet opnieuw groen krijgen etc. tegels erop zie je wel. maar goed je wil niet je hel tuin met tegel...Glitch in Sims 1 Hallo allemaal, Ik heb vandaag de sims 1 gekocht en gedownload via EA. Nou zit er een rare glitch in waarbij hij de hele tijd switcht van homescreen terug naar de game en van de game weer terug naar...Gedownloade pakketten werken niet Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' i...error ik heb zojuist een nieuwe map aangemaakt. ik maakte een nieuwe sims en plaatste deze op een plattegrond. Toen ik deze plattegrond aan tikte en play duwde was het aan het laden maar geraakte ik niet o...producten kunnen niet verplaatst worden Als ik producten uit mijn koelkast naar mijn inventaris wil plaatsen blijven ze hangen aan mijn muis en kan ik niets anders meer selecteren. het hele spel loopt hierdoor vast omdat ik niet meer kan k...