Forum Discussion
@selenastreur Ik heb nog even nagevraagd!. Zou je ons willen vertellen welk antivirus programma je gebruikt? Het kan zijn dat de regels die dat antivirus programma gebruikt zo streng zijn dat ze de juiste installatie van Origin en De Sims 4 tegenwerken. Maar het zou ook zo kunnen zijn dat de instellingen van Origin zelf moeten worden aangepast. Om te weten welk antivirusprogramma je gebruikt, kan je in het apps en onderdelen beheer van het Windows instellingenmenu kijken.
Stappenplan
Het advies is om eerst Origin de de-installeren via dat Apps en onderdelen menu van Windows.
Dan zal je je computer opnieuw moeten opstarten.
Daarna kan je Origin en De Sims 4 opnieuw proberen te installeren maar vlak daarvoor zal je je antivirusprogramma even moeten pauzeren of uitschakelen. Zodra je Origin en de Sims 4 hebt geïnstalleerd zet je het antivirusprogramma weer aan.
Als dat allemaal niet heeft gewerkt dan kijken we nog eens naar de instellingen van Origin zelf.
Veel succes.
- 5 years ago@Trismagistos ik heb geen anti virus programma meer had ik hiervoor wel maar heeft het altijd gedaan de sims.. wat moet ik nu precies doen...
- 5 years ago@Trismagistos orgin zelf doet het wel gewoon maar de sims 4 lukt niet lijkt net alsof die m opstart maar dan kom ik weer bij orgin
- Trismagistos5 years agoHero
@selenastreur Misschien dat het toch verstandig is om, desnoods, een gratis antivirusprogramma te installeren. Zowel AVG: https://www.avg.com/nl-nl/free-antivirus-download als Avast: https://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download#pc hebben hele goede gratis programma's. In een van je post las ik dat je wel ooit cc en modificaties \hebt gebruikt maar dat je deze hebt verwijderd omdat je niet zeker wist of er ook virussen mee konden komen. Als je eenmaal een gratis antivirusprogramma hebt geïnstalleerd is het wel verstandig om een scan te maken van je computer.
Maar als je er nu nog geen hebt dan gaan we gewoon terug naar het begin.
Je meldt dat je wel de modificaties hebt verwijderd maar heb je ook het bestand: 'localthumbcache.package' verwijderd uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4? In dat bestand blijven vaak resten achter van eerder gebruikte modificaties. Als je dit bestand verwijdert, verdwijnen ook eventuele rest problemen. Mijn advies is om daar eerst eens mee te beginnen.
Kies daarna in Origin de optie om De Sims 4 te repareren. Dat kan door met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 te klikken en in het dropdown menu de optie repareren te kiezen. Wacht tot de hele reparatie gereed is en laat Origin gewoon het werk doen. Zodra dat gereed is kan je opnieuw een poging wagen om De sims opnieuw te starten. Dan maakt het spel vanzelf een nieuw en 'schoon' exemplaar van de 'localthumbcache.package' aan.
Als dt allemaal weer opnieuw problemen geeft. maak dan alsjeblieft de al eerder gevraagde DxDiag.txt aan: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ en voeg die als bestand bij je volgende reactie. Kies daarvoor ook de optie beantwoorden. Vlak boven de knop verzenden zie je de optie bestand kiezen. Daarmee kan je op je computer op zoek naar de DxDiag.txt.
Zodra we die hier hebben gelezen kunnen we je een echt goed advies geven.
Alvast bedankt en veel succes.
- 5 years ago@Trismagistos moet ik dus mods enzo helemaal verwijderen dat bestand? en een anti virus scanner downloaden
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 days ago
- 4 days ago