4 years ago
Sims 4 start niet op
Sims 4 wil niet meer opstarten. Ik heb alle stappen doorlopen, maar niks helpt. Ik weet het ook niet meer. Heeft iemand nog ideeën?
Sims 4 wil niet meer opstarten. Ik heb alle stappen doorlopen, maar niks helpt. Ik weet het ook niet meer. Heeft iemand nog ideeën?
Hey @Danie77,
Vervelend dat jouw Sims niet meer wil starten!
Is dit probleem ontstaan na de patchupdate van 24 mei? UPDATE: 24/05/2022 (ea.com)
Zou je ons wat meer informatie willen geven over welke stappen je zoal hebt doorlopen? En als het kan geef dan ook meer informatie over jouw pc en besturingssysteem! Speel je De Sims 4 op een Windows pc of een MacOS en welke versie gebruik je op jouw computer?
Heb je ook geprobeerd om De Sims 4 te repareren in Origin en wil je hier aangeven of je gebruik maakt van custom content en/of modificaties?
Hoe meer informatie jij geeft over de situatie, hoe beter wij je kunnen helpen met oplossen.
Alvast bedankt!
Inmiddels doet de game het weer, maar wel heel langzaam. Maar binnenkort heb ik een nieuwe laptop.
Hey @Danie77,
Goed dat je De Sims inmiddels weer hebt kunnen starten en helemaal dat je straks een nieuwe laptop hebt!!
Even een tip vooraf: als jouw nieuwe laptop een Windows 11 besturingssysteem heeft let er dan op dat je voordat je Origin en De Sims 4 installeert eert de OneDrive uitschakelt. OneDrive uitschakelen of verwijderen (microsoft.com) Hiermee voorkom je dat je spelvoortgang op de OneDrive wordt opgeslagen. Als je de OneDrive uitschakelt dan kan je jouw spellen gewoon terugvinden op de harddisk.
Veel plezier met spelen. 😉
Na de laatste update kon ik de game niet meer spelen. Helaas heb ik dat vaker na een update.