Forum Discussion
@kaelinbevers Waarschijnlijk maak je gebruik van de opslag in de iCloud. Origin en De Sims 4 zullen niet standaard zoeken in de cloudopslag en dus zal je moeten kiezen om de saves (opslaan als) ergens anders op te slaan. Je kan ook eens zoeken in de Cloud om te kijken of de door jou opgeslagen spellen daar wel te vinden zijn.
Je kan ook de optie Optimise Mac Storage uitschakelen.
Als je meer wilt weten kan je ook de informatie van deze link eens bekijken: https://bluebellflora.com/2017/02/06/sims-3-and-sims-4-not-loading-save-games/ de tekst is in het Engels> Als je hulp nodig hebt met vertalen, laat het dan even weten.
Veel plezier met spelen. 😉
- 5 years ago@Trismagistos Dankje voor je bericht! Ik ga zeker even goed kijken. Het engels gaat wel lukken, maar mocht ik verder nog vragen of onduidelijkheden daarover hebben.. dan contacteer ik u wel weer.. haha. Ik heb even gekeken maar mijn electronic arts mapje heeft hij gewoon in documenten gezet. Moet ik dat mapje misschien dan naar de harde schijf verplaatsten?
Ik zie namelijk niet 1 maar 2 electronic arts mapjes staan. De eerste is van mijn vorige game waarmee ik ben begonnen. De andere is waarschijnlijk aangemaakt toen hij hem ineens weer resetten en ik weer helemaal opnieuw moest beginnen. Weet u daar meer over? En hoe dat eventueel gekomen is?
Ook ben ik helemaal nieuw met Macs dus zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe ik kan zien of hij hem op de ICloud opslaat? En hoe ik dat eventueel kan veranderen?
Alvast bedankt!- Trismagistos5 years agoHero
@kaelinbevers Ik heb een screenschot van de opties kunnen vinden die ook door Bluebellflora wordt gebruikt. Ik mag hem van haar ook hier gebruiken. Voor het uitschakelen van je documenten etc. zal je de rood gekaderde/omrande moeten uitvinken. Zoals je het op het screenshot ziet.
De optie: 'optimaliseer Mac opslag', de tweede rood gekaderde optie zal je moeten uitschakelen.
De inhoud van de twee Electronic Arts mappen kan je samenvoegen maar daarbij moet je wel opletten dan de de inhoud van je spellen niet overschrijft. Zorg er daarbij voor dat de inhoud van de eerste blijft bestaan.
Hopelijk lukt het met deze informatie. Kijk vooral voor oplossingen op de site van Bluebellflora. Zij is daarin echt de expert.
Veel plezier met spelen. 😉
- 5 years ago@Trismagistos Alvast Bedankt! Ik ga zo snel mogelijk kijken of dit lukt!
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 14 hours ago
- 3 days ago