Jeaney1New Rookie30 days agoSims inelkaarHet gebeurd iedere keer weer als sims samen komen, staan ze in elkaar in plaats van naast elkaar.4-11-24_21-17-15.png1.6 MB
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 5 days ago3,015 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 5 days ago3,015 Posts
Recent DiscussionsGedownloade pakketten werken niet Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' i...error ik heb zojuist een nieuwe map aangemaakt. ik maakte een nieuwe sims en plaatste deze op een plattegrond. Toen ik deze plattegrond aan tikte en play duwde was het aan het laden maar geraakte ik niet o...producten kunnen niet verplaatst worden Als ik producten uit mijn koelkast naar mijn inventaris wil plaatsen blijven ze hangen aan mijn muis en kan ik niets anders meer selecteren. het hele spel loopt hierdoor vast omdat ik niet meer kan k...Katten kunnen niet worden neergezet Ik ervaar sinds de laatste update dat als mijn sims een kat vasthoud om te knuffelen , de kat niet meer op de grond kan worden neergezet. Ik moet dan bouwmodus aanzetten en bv een stoel naast de sim...Schilderijen en foto's Als ik schilderijen en foto's maak dan worden de schilderijen wit, en de foto's zwart In de galerij en op flopsy. De geüploade foto's kunnen de klanten ook alleen maar zwart zien en de schilderijen w...