Forum Discussion

ElisabethDaan's avatar
6 years ago

Sims Klein Wonen (Tiny House) opent niet

Hi, 

Ik wil graag Sims Klein Wonen (Tiny House) spelen, maar hij wilt 'm niet te openen. 

Dit komt er dan te staan - zie afbeelding. 

Ik heb gekocht: 

• De Sims™ 4
  • De Sims™ 4 Klein Wonen Accessoirespakket
  • De Sims™ 4 Wellnessdag
  • De Sims™ 4 Aan het Werk

Kan iemand mij helpen? 

Ik speel op een MacOS Catalina, versie 10.15.3

Dankjewel alvast!

3 Replies

• Zie je soms nog andere een foutmelding, @ElisabethDaan? Op de meegegeven afbeelding vermeld alleen dat je deze in jou bezit hebt.

Cache van de Origin cliënt leegmaken.
    https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Vervolgens het spel repareren via de Origin cliënt. (Rechtsklik op de speltegel in je spelbibliotheek en de optie "Repareren" kiezen.

Controleer dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.

Zorg dat je verbonden met met het internet en de Origin cliënt niet wordt tegengewerkt door andere nog openstaande software.

Is De Sims 4 bijgewerkt?

De aanvulling zal diverse items en functies toevoegen om je Sims kleiner te laten wonen.

Groetjes.
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hoi @ElisabethDaan,

Heb je ook al gekeken bij jouw Stuff Packs in Origin? Je doet dit door naar jouw Gamebibliotheek te gaan, klik dan op De Sims 4 en daar kan je jouw Stuff Packs vinden.

Controleer of Tiny Living daar tussen staat en of deze Pack al gedownload en geinstalleerd is.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,997 PostsLatest Activity: 38 minutes ago